Mediamerk Elle opent eigen hotel in Amsterdam
.jpg)
- Bureaus
- 21 nov 2023 @ 16:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2023 @ 16:04
- Michiel van Zaane
Mediamerk Elle opent in december Maison Elle, een eigen hotel aan het Amsterdamse Vondelpark. Het hotel is geënt op het Parijse Maison Elle.
Met het hotel kan het magazine lezers en liefhebbers verwelkomen in de sfeer en belevingswereld van het internationale merk. Hett hotel, dat midden in het Museumkwartier ligt, heeft 31 kamers en een stadstuin. Anke de Jong, hoofdredacteur Elle: ‘Een permanente offline beleving van ons merk Elle is natuurlijk een droom die uitkomt. Met een miljoenenbereik online, nog altijd een sterk printproduct en straks ook dé hotspot van Amsterdam qua horeca, is Elle het sterkste vrouwenmediamerk van ons land. Ik kan niet wachten om er zelf te slapen en koffie te drinken. Of ehm… kan ik er misschien gewoon wonen?’
Eefke Hendrix, Chief Brand Officer International Brands van Hearst: ‘Ik ben trots dat Elle als eerste mediamerk in Nederland haar eigen hotel krijgt, geen pop-up maar een high-end hotel waar het merk tot leven komt in een tijdloze en elegante Franse stijl.’
De Lagardère Groep, eigenaar van het merk Elle, bouwt met deze nieuwe locatie in Amsterdam verder aan de uitbreiding van het merk. Ze werken samen met Black Label Hospitality, een hotelgroep gevestigd in Zuid-Limburg. Martin Hendricks, CEO van Black Label Hospitality heeft onlangs de Hotello 2023 Award gewonnen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Chocomel moet het nieuwe biertje worden
- McDonald's transformeert app tot Getaway Island tegen...
- Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life
- Snelle gebruikt als eerste artiest ‘fakevertisen’ voor nieuw...
- Lang zal ze niet leven: 3FM in actie tegen ALS
- Kinderplatform Super Chill kiest voor September
Laatste Nieuws
- McDonald's transformeert app tot... 01-12-2023
- Dentsu en OOH-partners slapen buiten... 01-12-2023
- Kingspan kiest voor Woedend!... 01-12-2023
- Op zoek naar 120.000 borsten01-12-2023
- Nieuwe campagne ‘Renew your view on... 30-11-2023
- Wouter aan de Stegge in dienst bij... 30-11-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala