Upfield benoemt The Romans als PR bureau voor Blue Band

- Bureaus
- 30 jan 2024 @ 12:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 jan 2024 @ 12:51
- Michiel van Zaane
The Romans Amsterdam is na een pitchproces door Upfield aangesteld als het vaste PR bureau voor Blue Band. Upfield, gevestigd in Amsterdam, produceert plantaardige voeding en is actief in diverse categorieën, zoals margarine, plantaardige romen en plantaardige kazen.
Naast Blue Band maken ook Flora, ProActiv en Violife deel uit van Upfield. The Romans Amsterdam is vanaf heden verantwoordelijk voor alle mediacommunicatie, creatieve activaties en reputatiemanagement van Blue Band.
Judith Hoogendoorn, Head of Marketing Upfield Nederland en België: ‘In dit belangrijke jaar voor Blue Band hebben wij het volle vertrouwen dat we met The Romans de perfecte partner hebben gevonden. De creatieve ambitie en out-of-the-box benadering van The Romans hebben indruk op ons gemaakt tijdens het pitchproces. De connectie met het lokale medialandschap en de ideeën die ze presenteerden, hebben ons geënthousiasmeerd en geïnspireerd. Wij kijken uit naar de samenwerking.’
Sophie Nicholson, Partner bij The Romans Amsterdam, voegt hieraan toe: ‘De kans om een pitch te mogen doen voor zo'n geliefd Nederlands merk was een mijlpaal voor ons en we zijn nog steeds aan het nagenieten van de overwinning. We zijn ontzettend blij dat wij de kans krijgen om de creatieve verandering van Blue Band te mogen realiseren. De energie van het interne team was duidelijk voelbaar tijdens het pitchproces en wij delen hun ambitie om van 2024 een fantastisch jaar te maken. Samenwerken met zowel het interne team van Blue Band als hun overige bureaus is tot nu toe een groot plezier. We kunnen niet wachten om ons werk naar buiten te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Heineken en Megawatt sluiten festivalzomer af op Lowlands
- Haarlemse creatieve sector opent deuren tijdens HA Night
- 'Met mijn mobiel en mail bij de hand ben ik altijd in business...
- 'We kijken niet meer zo snel op van gekke verzoeken'
- Liga en Flemming lanceren ChatDuets
- Koninklijk Concertgebouworkest lanceert merkcampagne 'Elke...
Laatste Nieuws
- Happn koppelt runclubtrend aan dating21-08-2025
- 'We kijken niet meer zo snel op van... 20-08-2025
- Rustige ochtenden voorbij op Radio 1020-08-2025
- Liga en Flemming lanceren ChatDuets19-08-2025
- Koninklijk Concertgebouworkest... 19-08-2025
- Portfolio Yune13-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers