Bunq lanceert online film
- Content
- 25 jun 2018 @ 12:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoContent
- 25 jun 2018 @ 12:34
- Lucas Boon
Bunq heeft een korte film genaamd Truth, Lies and Banking gelanceerd. De mobile start-up wil met de film de bancaire sector wakker schudden. Verantwoordelijk bureau is Amsterdam Worldwide.
In de film vertelt de notoire Britse bankovervaller Jason Coghlan hoe de gevestigde orde in de bankenwereld consumenten ongemerkt op kosten jaagt.
De film is geproduceerd door communicatiebureau Amsterdam Worldwide. De hoofdrol in de film is weggelegd voor de Britse bankovervaller Jason Coghlan, die zittend achter een directiebureau en met een sigaar in de mond uitlegt hoe consumenten in het huidige bankensysteem ongemerkt op kosten worden gejaagd.
Ali Niknam, ceo van Bunq, laat weten: 'Bij Bunq geloven we in power to the people. De enige manier om de bankenwereld wakker te schudden is door bewustzijn te creëren bij de consument - die staat centraal in dit proces.'
Brian Elliott, ceo van Amsterdam Worldwide, zegt: 'De recente onthullingen over verbogen kosten en dubieuze praktijken in de financiële wereld gaan mijn verstand te boven. We willen mensen als gezegd wakker schudden.'
Bekijk de film hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
Laatste Nieuws
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

