Bunq lanceert online film

Bunq lanceert online film
  • Content
  • 25 jun 2018 @ 12:34
  • 11513 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • VideoContent

Bunq heeft een korte film genaamd Truth, Lies and Banking gelanceerd. De mobile start-up wil met de film de bancaire sector wakker schudden. Verantwoordelijk bureau is Amsterdam Worldwide.

In de film vertelt de notoire Britse bankovervaller Jason Coghlan hoe de gevestigde orde in de bankenwereld consumenten ongemerkt op kosten jaagt.

De film is geproduceerd door communicatiebureau Amsterdam Worldwide. De hoofdrol in de film is weggelegd voor de Britse bankovervaller Jason Coghlan, die zittend achter een directiebureau en met een sigaar in de mond uitlegt hoe consumenten in het huidige bankensysteem ongemerkt op kosten worden gejaagd.

Ali Niknam, ceo van Bunq, laat weten: 'Bij Bunq geloven we in power to the people. De enige manier om de bankenwereld wakker te schudden is door bewustzijn te creëren bij de consument - die staat centraal in dit proces.'

Brian Elliott, ceo van Amsterdam Worldwide, zegt: 'De recente onthullingen over verbogen kosten en dubieuze praktijken in de financiële wereld gaan mijn verstand te boven. We willen mensen als gezegd wakker schudden.'

Bekijk de film hieronder:




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken