Bol.com is terug met Goedmaker

Bol.com is terug met Goedmaker
  • Content
  • 25 jul 2018 @ 10:59
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideoCampagnes

De online campagne Goedmaker van Bol.com is terug. De website wil met de campagne -wederom- laten zien een stapje extra te nemen voor iedere klant. Ook als die niet tevreden is. Verantwoordelijk bureau is Yune.

Reden voor een tweede reeks is het succes van de eerste; de campagne die begin dit jaar gelanceerd werd genereerde een organisch bereik van 385.000 mensen. Naast de nieuwe video is er een actiesite gelanceerd waar klanten zich kunnen opgeven voor een Goedmaker.

Olav van Dam, manager social media bij Bol.com, laat weten: 'We vinden het belangrijk om uit te dragen dat als we een fout maken, we er ook alles aan doen om het recht te zetten. De Goedmaker is daar een mooi voorbeeld van.'

In de video is te zien hoe Milo wordt verrast, die eerder zijn verjaardag in duigen zag vallen. Het cadeau dat hij van zijn opa en oma zou krijgen (een skelter) was namelijk niet goed bezorgd. Dit wordt rechtgezet door zijn verjaardag opnieuw te vieren, met een nieuwe skelter en een grote skelterbaan voor zijn huis.

Bekijk 'm hieronder:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken