Boomerang Agency organiseert fun-raiser voor Pride Amsterdam
- Content
- 16 jul 2018 @ 10:35
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentEvenement
- 16 jul 2018 @ 10:35
- Lucas Boon
Homofobie is bullshit, vindt Boomerang Agency. Het bureau uit Amsterdam heeft een website gelanceerd waarop duidelijk wordt hoe het idee voor een fundraiser tot stand is gekomen. Daarnaast maakt Boomerang zich hard voor de noodzaak van een (gay-)Pride in de hoofdstad.
Op de website wordt de toenemende intolerantie tegen mensen uit de LGBTQ+ community aangekaart. Ook maakt het bureau zich hard voor de noodzaak van een Pride in de hoofdstad. 'Wij geloven dat we een Pride nodig hebben om de wereld te laten zien dat onze stad - en ons land - zich sterk maakt voor de vrijheid om te houden van wie je houdt, en bovenal de vrijheid om volledig jezelf te kunnen zijn.'
Boomerang steekt ook hand in eigen boezem, zoals te lezen op de website: 'We realiseren ons dat we voorheen voor klanten Pride-gerelateerd werk hebben gemaakt en ons hebben laten inspireren door die prachtige regenboogvlag, maar voorbij zijn gegaan aan de behoeften van de community die door die vlag vertegenwoordigd wordt. Dat willen we anders doen.'
Maartje Weijers, initiator van de actie en brand manager bij Boomrang, laat weten: 'Er zijn talrijke organisaties en mensen die belangrijk werk doen om ook mijn leven fijner te maken en vaak is geld simpelweg de factor die beslist hoeveel projecten gerealiseerd kunnen worden.'
Boomerang gaat tussen 23 juli en 3 augustus aan de slag om zoveel mogelijk Pride-gerelateerde content te maken voor bestaande klanten en merken waar het bureau niet werkzaam voor is. In ruil voor deze content vraagt Boomerang een donatie aan het Hardcore Happy Fund. Alle opbrengsten zullen vervolgens worden gedoneerd aan organisatie en/of personen die zich inzetten voor de LGBTQ+ community. Ga voor meer informatie over de actie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes