Jonge Gerard Ekdom in commercial Radio 10

Jonge Gerard Ekdom in commercial Radio 10
  • Content
  • 27 aug 2018 @ 11:11
  • 16807 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCommercialsRadio

Gerard Ekdom is vanmorgen gestart als dj bij Radio 10. Vanaf vandaag is Ekdom in de Morgen iedere werkdag tussen 06:00 en 10:00 te horen. Voor de gelegenheid heeft Joe Public een tv-commercial gemaakt.

Ekdom maakte de overstap van NPO Radio 2, waar hij eind juni voor het laatste te horen was. Na twintig jaar voor de publieke omroep te hebben gewerkt, gaat hij nu aan de slag bij de commerciëlen. Eigenlijk zou hij volgende week pas starten met zijn nieuwe ochtendshow op Radio 10, maar via social media liet Ekdom weten dat hij niet langer kon wachten.

Het zat er altijd al in

In de commercial zien we een jonge Gerard in 1989 voor zijn ouderlijk huis met een meisje dat overduidelijk verliefd op hem is. Hij neemt haar mee naar zijn kamer, waar blijkt dat hij meer interesse heeft in muziek en het er altijd al in zat dat hij ooit te horen zou zijn op Radio 10.

De campagne wordt ook online, outdoor en in print doorvertaald.

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken