Trickshots-campagne door Maak voor AH Hamsterweken

Trickshots-campagne door Maak voor AH Hamsterweken
  • Content
  • 31 aug 2018 @ 11:40
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Influencermarketing

In samenwerking met Albert Heijn bedacht Maak een activatie rondom de Hamsterweken door de ‘HamsterBollies’ te verbinden aan de wereld van trickshots.

Om de doelgroep te bereiken gingen zeven influencers (waaronder Dylan Haegens, Gio en Milan Knol) aan de slag met het maken van diverse trickshots op YouTube en Instagram om zo jongeren te bewegen tot het maken van hun eigen trickshots met de Hamsterbollies en deze te delen met hun omgeving via #HamsterBollietrickshot .

De online content die geplaatst werd door de influencers bereikte in de eerste week al ruim 40% van de doelgroep. Inmiddels loopt dit al naar de 60%. Naast de online content is er ook een tag-on gemaakt die op tv te zien is.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken