Nieuwe Swocc publicatie biedt handvatten voor online story telling
- 1 okt 2021 @ 08:23
- Ryan Baij
Swocc-publicatie 83 ‘Succes met storytelling op sociale media’ onderzoekt hoe merken de potentie van verhalen optimaal kunnen benutten op sociale media.
In deze Swocc-publicatie onderzoeken Agaath Flikweert, Komala Mazerant, Kim Stolk en Lotte Willemsen welke factoren bijdragen aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media. De publicatie beantwoordt de volgende vragen:
Wat is een merkverhaal?
Waarom vertellen mensen verhalen?
In hoeverre maken merken gebruik van verhalen?
Hoe zetten merken storytelling in op sociale media?
Welke typen verhalen zijn succesverhalen?
Op donderdag 9 december wordt de publicatie gepresenteerd tijdens de boekpresentatie. De onderzoekers bespreken samen met praktijkprofessionals de factoren die zorgen voor succesverhalen op sociale media.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center