Twee keer goud voor LVB bij internationale CMA Awards
- 29 nov 2021 @ 11:55
- Ryan Baij
Het Amersfoortse marketingcommunicatiebureau LVB heeft hoge ogen gegooid tijdens het International Content Marketing Awards 2021 in Londen. LVB viel maar liefst drie keer in de prijzen, waaronder twee keer goud.
De case ‘The Exit Years’ voor ABN AMRO MeesPierson won twee hoofdprijzen: in de categorie Best Campaign en in de categorie Best Finance. De case ‘Face it: MS is zenuwslopend’ voor Nationaal MS Fonds won een bronzen award in de categorie Best Use of Content Within Media Relations. LVB behaalde een score van drie awards uit een aantal van vijf nominaties. LVB was één van de slechts vier bureaus die twee gouden awards won.
Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB, is trots op de twee gouden awards en prijst ook de opdrachtgever: ‘Onze opdrachtgever, ABN AMRO MeesPierson, blinkt al jaren uit in vooruitstrevend denken. Was dat niet het geval, dan was er geen campagne als The Exit Years ontstaan. Al jarenlang lukt het om vernieuwend te zijn. Een mooie visie op het merk en vooral op de behoefte van de klanten zorgen voor keer op keer winnende campagnes. De bank is zeer consistent in de uitvoering. Het blijft investeren in het verhaal dat je als private bank waarde kunt toevoegen in het leven van je (vermogende) klanten.’
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar de CMA International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus te eren. Bureaus van over de hele wereld zenden hun beste werk van de afgelopen 12 maanden in, dat beoordeeld wordt door een jury met grote namen uit de marketingwereld. Het evenement is dé showcase van talent, expertise, inspiratie en inzicht van merkmarketeers overal ter wereld.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing