Twee keer goud voor LVB bij internationale CMA Awards

Twee keer goud voor LVB bij internationale CMA Awards
  • Content
  • 29 nov 2021 @ 11:55
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Content

Het Amersfoortse marketingcommunicatiebureau LVB heeft hoge ogen gegooid tijdens het International Content Marketing Awards 2021 in Londen. LVB viel maar liefst drie keer in de prijzen, waaronder twee keer goud.

De case ‘The Exit Years’ voor ABN AMRO MeesPierson won twee hoofdprijzen: in de categorie Best Campaign en in de categorie Best Finance. De case ‘Face it: MS is zenuwslopend’ voor Nationaal MS Fonds won een bronzen award in de categorie Best Use of Content Within Media Relations. LVB behaalde een score van drie awards uit een aantal van vijf nominaties. LVB was één van de slechts vier bureaus die twee gouden awards won.

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB, is trots op de twee gouden awards en prijst ook de opdrachtgever: ‘Onze opdrachtgever, ABN AMRO MeesPierson, blinkt al jaren uit in vooruitstrevend denken. Was dat niet het geval, dan was er geen campagne als The Exit Years ontstaan. Al jarenlang lukt het om vernieuwend te zijn. Een mooie visie op het merk en vooral op de behoefte van de klanten zorgen voor keer op keer winnende campagnes. De bank is zeer consistent in de uitvoering. Het blijft investeren in het verhaal dat je als private bank waarde kunt toevoegen in het leven van je (vermogende) klanten.’

De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar de CMA International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus te eren. Bureaus van over de hele wereld zenden hun beste werk van de afgelopen 12 maanden in, dat beoordeeld wordt door een jury met grote namen uit de marketingwereld. Het evenement is dé showcase van talent, expertise, inspiratie en inzicht van merkmarketeers overal ter wereld.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken