Vijf nominaties voor LVB bij CMA 2021

Vijf nominaties voor LVB bij CMA 2021
  • Content
  • 2 nov 2021 @ 09:43
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • EvenementContent

Het marketingcommunicatiebureau LVB is dit jaar vijf keer genomineerd voor de internationale Content Marketing Awards (CMA). Met drie cases voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en Diabetesvereniging Nederland maakt het bureau kans op een award in vijf verschillende categorieën.

Aart Lensink directeur van LVB: ‘Waardering krijgen van vakgenoten is en blijft prachtig. En dat het in dit geval ook nog eens internationale marketingexperts zijn, maakt extra trots. Ook trots zijn we op deze drie succesvolle campagnes die drie uiteenlopende klantvragen beantwoorden. Bij iedere case vormen merk- en marketinginsights de basis voor een sterk, strategisch-creatief idee. Vanuit dat ene basisidee zijn deze drie campagnes opgebouwd, met diverse marketingelementen en met een zeer creatieve uitvoering, mét oog voor resultaat, distributie en effect. Onze dank gaat vanzelfsprekend uit naar onze opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en de Diabetesvereniging Nederland.’

De nominaties 
De volgende LVB cases zijn genomineerd:
1) The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’
2) The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Content Campaign’
3) Face It voor MS Fonds – ‘Best use of social media – B2C’
4) Face It voor MS Fonds – ‘Best use of content within media relations’
5) Connect to your Heart voor Diabetesvereniging Nederland – ‘Best video - individual’

De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. De uitreiking van de awards vindt plaats online plaats op 25 november.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken