Vijf nominaties voor LVB bij CMA 2021
- 2 nov 2021 @ 09:43
- Ryan Baij
Het marketingcommunicatiebureau LVB is dit jaar vijf keer genomineerd voor de internationale Content Marketing Awards (CMA). Met drie cases voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en Diabetesvereniging Nederland maakt het bureau kans op een award in vijf verschillende categorieën.
Aart Lensink directeur van LVB: ‘Waardering krijgen van vakgenoten is en blijft prachtig. En dat het in dit geval ook nog eens internationale marketingexperts zijn, maakt extra trots. Ook trots zijn we op deze drie succesvolle campagnes die drie uiteenlopende klantvragen beantwoorden. Bij iedere case vormen merk- en marketinginsights de basis voor een sterk, strategisch-creatief idee. Vanuit dat ene basisidee zijn deze drie campagnes opgebouwd, met diverse marketingelementen en met een zeer creatieve uitvoering, mét oog voor resultaat, distributie en effect. Onze dank gaat vanzelfsprekend uit naar onze opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en de Diabetesvereniging Nederland.’
De nominaties
De volgende LVB cases zijn genomineerd:
1) The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’
2) The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Content Campaign’
3) Face It voor MS Fonds – ‘Best use of social media – B2C’
4) Face It voor MS Fonds – ‘Best use of content within media relations’
5) Connect to your Heart voor Diabetesvereniging Nederland – ‘Best video - individual’
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. De uitreiking van de awards vindt plaats online plaats op 25 november.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing