Wraps en tosti’s No Fairytales verpakt door SoGood

Wraps en tosti’s No Fairytales verpakt door SoGood
  • Design
  • 4 sep 2018 @ 09:08
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodPackaging design

No Fairytales - tortilla’s op basis van 45% groente - introduceert twee nieuwe producten: wraps en tosti’s. Beide eveneens met verpakkingen van SoGood.

Bernadette Kooijman, oprichtster en eigenaar No Fairytales: ‘Ik wil mensen een stapje gezonder laten eten door middel van lekkere en gezonde producten. Ik ben heel blij om te zien dat zoveel mensen verschillende recepten bedenken en uitproberen met onze producten. Dat heeft me ertoe aangezet om een aantal kant en klare producten te introduceren. Het betreft verschillende gevulde wraps en tosti’s. Ze hoeven alleen maar even opgewarmd te worden. Ik ben extra trots op de kant en klare gevulde tosti, gemaakt met onze tortilla’s, omdat dit weer een echte innovatie is die nog nergens bestaat.’

Edwin Visser, directeur SoGood: ‘Heel fijn om aan de wieg te staan van een succesvol nieuw merk. De verpakking is het belangrijkste communicatiemiddel. Daarom zijn we qua look & feel dichtbij de tortilla-verpakking gebleven. Daar kent de consument No Fairytales van. Maar we communiceren direct ‘Tosti’ versus ‘Wrap’ en secundair de vulling. Ze zijn heerlijk.’

Zie ook nofairytales.nl. De nieuwe producten zullen vanaf volgende week beschikbaar zijn bij Jumbo in het koelvak.

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken