MyHeritage lanceert AI Time Machine
- Design
- 23 nov 2022 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AI
- 23 nov 2022 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
MyHeritage is een online platform voor genealogie en de welbekende DNA-kits voor thuisgebruik. Met de recent gelanceerde feature ‘AI Time Machine’ kun je jezelf transformeren in een Viking, een Middeleeuwse edelvrouw of een hippie uit the sixties. De tool is nu nog gratis en blijkt een succes…
De Britse krant Daily Mail heeft AI Time Machine uitgeprobeerd en voedde de AI met foto’s van James Corden, Piers Morgan en Drew Barrymore (zie headerfoto).
Hoe werkt het?
AI Time Machine heeft tussen de 10 en 25 foto's van een persoon nodig. Niet alleen van je gezicht, maar ook full body, op verschillende dagen en in verschillende poses en vanuit meerdere hoeken. Er mogen ook geen andere mensen in beeld zijn. Vervolgens creëert de tool een model van die persoon met behulp van vooraf gedefinieerde thema's in verschillende tijdperken. AI Time Machine is beschikbaar op desktop en mobiel en is de nieuwste AI-gebaseerde fototool van MyHeritage, het Israëlische genealogieplatform dat in 2003 werd opgericht.
Privacy
Het is natuurlijk de bedoeling dat je alleen foto’s van jezelf uploadt (hoe dat precies te controleren is, is mij niet geheel duidelijk) en MyHeritage vraagt de gebruikers ook om politici niet belachelijk te maken en foto’s van Nazi's zijn niet toegestaan, net als naaktfoto’s, badpakfoto’s en foto’s van minderjarigen.
Bron foto: MyHeritage
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing