Martijn Horvath

Martijn Horvath
Werkt bij: De Slogan Compagnie
Functie: eigenaar

Biografie Martijn Horvath werkte als tekstschrijver en later als creative director bij tal van reclamebureaus. Hij was mede-oprichter van HorvathSchenk, partner bij ONLY en voorzitter van de ADCN. Martijn staat vooral bekend om zijn werk voor de Belastingdienst (“Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker”).

In 2010 startte hij De Slogan Compagnie en verscheen zijn boek ‘Nu Halfvoller!’ over missers en kansen in marketing en communicatie. Martijn schrijft columns, geeft lezingen en treedt op als dagvoorzitter.

Twitter: @SloganCompagnie

Recente artikelen van Martijn Horvath

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken