Familiebedrijf Termeer neemt Sissy-Boy over
- Food-en-retail
- 15 apr 2019 @ 11:10
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenZakelijk
- 15 apr 2019 @ 11:10
- Peter van Woensel Kooy
De Termeer Groep - waaronder de merken Sacha en Manfield vallen - maakt bekend dat ze overeenstemming hebben bereikt over de overname van mode- en lifestylemerk Sissy-Boy.
Sissy-Boy wordt hierdoor opnieuw onderdeel van een familiebedrijf, zoals het in 1982 ooit begonnen is. En dat is goed nieuws. 'Want familiebedrijven zijn de ruggengraat van onze economie. Door Sissy-Boy op te nemen in onze familie willen we de kracht en de potentie die in het merk zit opnieuw de juiste voedingsbodem bieden', aldus ceo Ward Termeer.
Life designed by Sissy-Boy
Sissy-Boy heeft een grote toegevoegde waarde in de winkelstraat. Al meer dan vijfendertig jaar staat het merk voor inspiratie en brengt het haar klanten een breed scala aan producten oftewel: Life designed by Sissy-Boy. De afgelopen jaren heeft voor Sissy-Boy in het teken gestaan van groei: met 45 winkels in de Benelux is het een merk met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding. Belangrijk is dat Termeer de kern van het merk verder wil versterken binnen zijn familiebedrijf.
Het doel is zoveel mogelijk banen en winkels te behouden. De komende tijd zal hier duidelijkheid over komen, aldus De Termeer Groep.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- De Termeer Groep
- Sacha
- Manfield
- ceo
- Sissy-Boy
- kracht
- potentie
- Life designed
- Ward Termeer
- bieden
- familie
- merken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing