Eerste pilotwinkels Hema en AH in Utrecht en Rotterdam
- Food-en-retail
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFoodMarketing
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Peter van Woensel Kooy
Hema en Albert Heijn openen in het najaar 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. De locaties van deze pilotwinkels zijn nu bekend.
Dit zijn Utrecht (Oudegracht) en Rotterdam (Beursplein). In beide winkels van de Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. In beide winkels van Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. Klanten kunnen hun producten afrekenen bij de Hema- en Albert Heijn-zelfscankassa’s.
Hema kondigde eerder al haar nieuwe strategische plannen aan. Hierin zet Hema onder andere in op het aangaan van (inter)nationale strategische partnerships en investeringen in de thuismarkt Nederland. De samenwerking zoals nu met Albert Heijn past in deze ambitie.
Voor Albert Heijn is deze pilot met Hema een verdere onderstreping van de ontwikkeling van gemakswinkels en foodservice in centrumlocaties van grote steden, om klanten nog beter te bedienen. Albert Heijn zet steeds meer in op winkels in binnensteden met een invulling die specifiek voor die doelgroep is, zoals Allerhande Kookt, Tap to go en zelfscan.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Tap to go
- binnensteden
- Hema
- tompouce
- Allerhande Kookt
- gemakswinkels
- Oudegracht
- onderstreping
- zelfscan
- doelgroep
- Beursplein
- foodservice
- winkels
- samen
- bedienen. Albert Heijn
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes