Eerste pilotwinkels Hema en AH in Utrecht en Rotterdam
- Food-en-retail
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFoodMarketing
- 9 mei 2019 @ 10:38
- Peter van Woensel Kooy
Hema en Albert Heijn openen in het najaar 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. De locaties van deze pilotwinkels zijn nu bekend.
Dit zijn Utrecht (Oudegracht) en Rotterdam (Beursplein). In beide winkels van de Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. In beide winkels van Hema komt een volwaardig Albert Heijn-assortiment met verse en houdbare producten. Klanten kunnen hun producten afrekenen bij de Hema- en Albert Heijn-zelfscankassa’s.
Hema kondigde eerder al haar nieuwe strategische plannen aan. Hierin zet Hema onder andere in op het aangaan van (inter)nationale strategische partnerships en investeringen in de thuismarkt Nederland. De samenwerking zoals nu met Albert Heijn past in deze ambitie.
Voor Albert Heijn is deze pilot met Hema een verdere onderstreping van de ontwikkeling van gemakswinkels en foodservice in centrumlocaties van grote steden, om klanten nog beter te bedienen. Albert Heijn zet steeds meer in op winkels in binnensteden met een invulling die specifiek voor die doelgroep is, zoals Allerhande Kookt, Tap to go en zelfscan.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Beursplein
- Hema
- Allerhande Kookt
- binnensteden
- Oudegracht
- gemakswinkels
- bedienen. Albert Heijn
- doelgroep
- samen
- tompouce
- zelfscan
- foodservice
- Tap to go
- winkels
- onderstreping
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes