Hornbach zoekt Beste Klusser m/v van Nederland
- Food-en-retail
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Acties
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Sjaak Hoogkamer
Hornbach zoekt de Beste Klusser van Nederland en pakt deze verkiezing naar eigen zeggen grootser aan dan ooit. Iedereen mag meedoen: man of vrouw, jong of oud, doe-het-zelver of professional. De winnaar krijgt nationale faam met een eigen campagne en wint de Gouden Hamer.
Klustalenten kunnen zichzelf bewijzen tijdens voorrondes in de vestigingen van Hornbach. Wie een groot klustalent kent, kan hem of haar daarnaast nomineren via www.debesteklusservannederland.nl
Ode aan de klusser
De afgelopen twee jaar was de strijd om de Gouden Hamer voorbehouden aan klusvaders, in het kader van Vaderdag. ‘Nu is het tijd dit event, dat bewezen succesvol is, grootser aan te pakken,’aldus Maarten Post, Marketing Manager bij Hornbach Nederland. ‘Deze wedstrijd is een ode aan de klusser. Aan iedereen die zich in het zweet werkt om een project te laten slagen. We geven alle klussers van Nederland de kans om in de finale te staan. En ook die wordt grootser dan ooit.’
Landelijk finale-event
De winnaars van de voorrondes en de online stem-actie gaan de strijd met elkaar aan tijdens het landelijke finale-event op zaterdag 15 juni. Dat belooft volgens Post een dag vol verrassende klusactiviteiten voor jong en oud te worden, midden in het land. Met als hoogtepunt de halve finale en de finale van de Beste Klusser van Nederland. De winnaar van de finale krijgt naast de Gouden Hamer ook landelijke roem, want hij of zij zal te zien zijn op billboards en abri’s door heel Nederland en in advertenties in kranten en bladen.
Credits
Productie campagne: NoDutchNoGlory
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Unilever verkoopt The Vegetarian Butcher aan Vivera
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall&Gall:...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafe presenteert opmerkelijke mix... 27-03-2025
- Circana Merken Top 100: 'Positie... 26-03-2025
- Claire van Beek (Moodiesundies):... 26-03-2025
- Hans im Glück opent eerste... 25-03-2025
- Thuiswinkel Markt Monitor: China... 25-03-2025
- Gazelle introduceert nieuwe campagne24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center