Hornbach zoekt Beste Klusser m/v van Nederland
- Food-en-retail
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Acties
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Sjaak Hoogkamer
Hornbach zoekt de Beste Klusser van Nederland en pakt deze verkiezing naar eigen zeggen grootser aan dan ooit. Iedereen mag meedoen: man of vrouw, jong of oud, doe-het-zelver of professional. De winnaar krijgt nationale faam met een eigen campagne en wint de Gouden Hamer.
Klustalenten kunnen zichzelf bewijzen tijdens voorrondes in de vestigingen van Hornbach. Wie een groot klustalent kent, kan hem of haar daarnaast nomineren via www.debesteklusservannederland.nl
Ode aan de klusser
De afgelopen twee jaar was de strijd om de Gouden Hamer voorbehouden aan klusvaders, in het kader van Vaderdag. ‘Nu is het tijd dit event, dat bewezen succesvol is, grootser aan te pakken,’aldus Maarten Post, Marketing Manager bij Hornbach Nederland. ‘Deze wedstrijd is een ode aan de klusser. Aan iedereen die zich in het zweet werkt om een project te laten slagen. We geven alle klussers van Nederland de kans om in de finale te staan. En ook die wordt grootser dan ooit.’
Landelijk finale-event
De winnaars van de voorrondes en de online stem-actie gaan de strijd met elkaar aan tijdens het landelijke finale-event op zaterdag 15 juni. Dat belooft volgens Post een dag vol verrassende klusactiviteiten voor jong en oud te worden, midden in het land. Met als hoogtepunt de halve finale en de finale van de Beste Klusser van Nederland. De winnaar van de finale krijgt naast de Gouden Hamer ook landelijke roem, want hij of zij zal te zien zijn op billboards en abri’s door heel Nederland en in advertenties in kranten en bladen.
Credits
Productie campagne: NoDutchNoGlory
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing