Hornbach zoekt Beste Klusser m/v van Nederland
- Food-en-retail
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Acties
- 13 mei 2019 @ 10:25
- Sjaak Hoogkamer
Hornbach zoekt de Beste Klusser van Nederland en pakt deze verkiezing naar eigen zeggen grootser aan dan ooit. Iedereen mag meedoen: man of vrouw, jong of oud, doe-het-zelver of professional. De winnaar krijgt nationale faam met een eigen campagne en wint de Gouden Hamer.
Klustalenten kunnen zichzelf bewijzen tijdens voorrondes in de vestigingen van Hornbach. Wie een groot klustalent kent, kan hem of haar daarnaast nomineren via www.debesteklusservannederland.nl
Ode aan de klusser
De afgelopen twee jaar was de strijd om de Gouden Hamer voorbehouden aan klusvaders, in het kader van Vaderdag. ‘Nu is het tijd dit event, dat bewezen succesvol is, grootser aan te pakken,’aldus Maarten Post, Marketing Manager bij Hornbach Nederland. ‘Deze wedstrijd is een ode aan de klusser. Aan iedereen die zich in het zweet werkt om een project te laten slagen. We geven alle klussers van Nederland de kans om in de finale te staan. En ook die wordt grootser dan ooit.’
Landelijk finale-event
De winnaars van de voorrondes en de online stem-actie gaan de strijd met elkaar aan tijdens het landelijke finale-event op zaterdag 15 juni. Dat belooft volgens Post een dag vol verrassende klusactiviteiten voor jong en oud te worden, midden in het land. Met als hoogtepunt de halve finale en de finale van de Beste Klusser van Nederland. De winnaar van de finale krijgt naast de Gouden Hamer ook landelijke roem, want hij of zij zal te zien zijn op billboards en abri’s door heel Nederland en in advertenties in kranten en bladen.
Credits
Productie campagne: NoDutchNoGlory
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management