Plus Kerstfilm in teken van geboorte

Plus Kerstfilm in teken van geboorte
  • Food-en-retail
  • 6 dec 2019 @ 11:55
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

De nieuwe Kerstcampagne van retailketen Plus draait dit jaar om 'geboorte'. Onder de klanken van een aangrijpend mooie koorversie van Stille Nacht, haast een familie zich naar het nieuwe leven. In de MT/RetailRadar poll werd deze film op voorhand al tot favoriet gebombardeerd.

Hier de goedgelezen MT/RetailRadar poll over de nu gestartte Kerstcampagnes.

Ook dit jaar staat de Kerstcommercial van Plus in het teken van ‘goed eten is samen eten’. Maar samen zijn met Kerst is niet altijd iedereen gegeven. Om wat voor reden dan ook. In de Kerstfilm zie je hoe een gezin halsoverkop de Kersttafel verlaat om met Kerstmenu en al de auto in te springen. En zelfs de kerstboom wordt in de haast niet vergeten. Bekijk hem hieronder.
(PvWK)

Credits Plus:
Opdrachtgever: Plus Supermarkten 
Manager Merk & Communicatie: Okke Wiarda 
Marketing Communicatie Manager: Esmée Blom 
Campagnemanager: Marieke Lazeroms
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam 
Creatie: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis, Edwin van Kuilenburg, Henk Jantz
Account: Budi Gonzalez de Chaves, Charlene Thomas
Producer: Kiek Beljaars
Productie: Pink Rabbit 
Regie: Ismael ten Heuvel
DOP: Daan Bukman
Edit: MRTN 
Online/grading: Captcha! 
Sound: Studio Alfred Klaassen
Muziek: Massive Music

 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken