[poll] Plus Kerstcommercial is de verwachte publiekslieveling 2019
- Food-en-retail
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Link
-
Ernst-Jan Smids
Oprichter en directeur
JUMP!RETAIL - FoodMarketing
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Ernst-Jan Smids
De poll van RetailRadar om te stemmen op welke supermarkt met zijn Kerstcommercial de publiekslieveling van 2019 gaat worden, is glansrijk gewonnen door Plus. Met 57% van de stemmen is Plus winnaar.
De winnaar wordt gevolgd door Albert Heijn met 28%, Jumbo 7% en Lidl 7%. Op de poll kwamen 71 reacties. De prachtig gemaakte Kerstcommercial van van vorig jaar door Plus raakte al de emotie met het 'voor de eerste keer een Kerst vieren zonder de overleden moeder' (zie onder). In het jaar daarvoor stond het vieren van Kerst na een scheiding centraal waarbij de ex-partner toch aanschoof bij het Kerstdiner. Waarschijnlijk zijn met deze twee eerdere spots nu de hoogste verwachtingen geschapen. Deze poll betreft commercials die nog moeten verschijnen, namelijk komend weekend na Sinterklaas: de verwachte publiekslieveling van 2019.
Deze poll kwam tot stand in samenwerking met RetailRadar.
Check hier ons dossier RetailRadar
Wat is RetailRadar?
RetailRadar is een actueel platform over retail in Nederland, opgezet door Jump! Retail, bureau op het gebied van omnichannel retailmarketing. Via WhatsApp deelt een grote groep aangesloten retail managers en executives opmerkelijke waarnemingen in retailland. Highlights hiervan worden vanaf nu periodiek uitgelicht op Food&Retail van MarketingTribune. Voor meer RetailRadar-berichten en informatie over Jump! Retail, kijk op jumpretail.nl. Aanmelden voor de RetailRadar Whatsapp-dienst? Stuur een mail naar hallo@jumpretail.nl.
-
Ernst-Jan Smids
- Werkt bij: JUMP!RETAIL
- Functie: Oprichter en directeur
- Website:https://jumpretail.nl/
- Profiel »
- kerstcommercial
- commercial
- RetailRadar
- RetailRadar
- overtuigend
- retail
- Kerst
- poll
- gewonnen
- Plus
- winkel
- publiekslieveling
- tvc
- supermarkt
- Kerst
- winnaar
- glansrijk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing