[poll] Plus Kerstcommercial is de verwachte publiekslieveling 2019
- Food-en-retail
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Link
-
Ernst-Jan Smids
Oprichter en directeur
JUMP!RETAIL - FoodMarketing
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Ernst-Jan Smids
De poll van RetailRadar om te stemmen op welke supermarkt met zijn Kerstcommercial de publiekslieveling van 2019 gaat worden, is glansrijk gewonnen door Plus. Met 57% van de stemmen is Plus winnaar.
De winnaar wordt gevolgd door Albert Heijn met 28%, Jumbo 7% en Lidl 7%. Op de poll kwamen 71 reacties. De prachtig gemaakte Kerstcommercial van van vorig jaar door Plus raakte al de emotie met het 'voor de eerste keer een Kerst vieren zonder de overleden moeder' (zie onder). In het jaar daarvoor stond het vieren van Kerst na een scheiding centraal waarbij de ex-partner toch aanschoof bij het Kerstdiner. Waarschijnlijk zijn met deze twee eerdere spots nu de hoogste verwachtingen geschapen. Deze poll betreft commercials die nog moeten verschijnen, namelijk komend weekend na Sinterklaas: de verwachte publiekslieveling van 2019.
Deze poll kwam tot stand in samenwerking met RetailRadar.
Check hier ons dossier RetailRadar
Wat is RetailRadar?
RetailRadar is een actueel platform over retail in Nederland, opgezet door Jump! Retail, bureau op het gebied van omnichannel retailmarketing. Via WhatsApp deelt een grote groep aangesloten retail managers en executives opmerkelijke waarnemingen in retailland. Highlights hiervan worden vanaf nu periodiek uitgelicht op Food&Retail van MarketingTribune. Voor meer RetailRadar-berichten en informatie over Jump! Retail, kijk op jumpretail.nl. Aanmelden voor de RetailRadar Whatsapp-dienst? Stuur een mail naar hallo@jumpretail.nl.
-
Ernst-Jan Smids
- Werkt bij: JUMP!RETAIL
- Functie: Oprichter en directeur
- Website:https://jumpretail.nl/
- Profiel »
- Kerst
- supermarkt
- retail
- poll
- winnaar
- commercial
- winkel
- publiekslieveling
- gewonnen
- Kerst
- RetailRadar
- RetailRadar
- Plus
- glansrijk
- tvc
- kerstcommercial
- overtuigend
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management