[poll] Plus Kerstcommercial is de verwachte publiekslieveling 2019

[poll] Plus Kerstcommercial is de verwachte publiekslieveling 2019
  • Food-en-retail
  • 5 dec 2019 @ 12:03
  • 19173 x gelezen
  • Link
  • Ernst-Jan Smids
    Ernst-Jan Smids

    Oprichter en directeur
    JUMP!RETAIL
  • FoodMarketing

De poll van RetailRadar om te stemmen op welke supermarkt met zijn Kerstcommercial de publiekslieveling van 2019 gaat worden, is glansrijk gewonnen door Plus. Met 57% van de stemmen is Plus winnaar.

De winnaar wordt gevolgd door Albert Heijn met 28%, Jumbo 7% en Lidl 7%. Op de poll kwamen 71 reacties. De prachtig gemaakte Kerstcommercial van van vorig jaar door Plus raakte al de emotie met het 'voor de eerste keer een Kerst vieren zonder de overleden moeder' (zie onder). In het jaar daarvoor stond het vieren van Kerst na een scheiding centraal waarbij de ex-partner toch aanschoof bij het Kerstdiner. Waarschijnlijk zijn met deze twee eerdere spots nu de hoogste verwachtingen geschapen. Deze poll betreft commercials die nog moeten verschijnen, namelijk komend weekend na Sinterklaas: de verwachte publiekslieveling van 2019.

Deze poll kwam tot stand in samenwerking met RetailRadar.
Check hier ons dossier RetailRadar

Wat is RetailRadar?
RetailRadar is een actueel platform over retail in Nederland, opgezet door Jump! Retail, bureau op het gebied van omnichannel retailmarketing. Via WhatsApp deelt een grote groep aangesloten retail managers en executives opmerkelijke waarnemingen in retailland. Highlights hiervan worden vanaf nu periodiek uitgelicht op Food&Retail van MarketingTribune. Voor meer RetailRadar-berichten en informatie over Jump! Retail, kijk op jumpretail.nl. Aanmelden voor de RetailRadar Whatsapp-dienst? Stuur een mail naar hallo@jumpretail.nl.

 



Ernst-Jan Smids

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken