[poll] Plus Kerstcommercial is de verwachte publiekslieveling 2019
- Food-en-retail
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Link
-
Ernst-Jan Smids
Oprichter en directeur
JUMP!RETAIL - FoodMarketing
- 5 dec 2019 @ 12:03
- Ernst-Jan Smids
De poll van RetailRadar om te stemmen op welke supermarkt met zijn Kerstcommercial de publiekslieveling van 2019 gaat worden, is glansrijk gewonnen door Plus. Met 57% van de stemmen is Plus winnaar.
De winnaar wordt gevolgd door Albert Heijn met 28%, Jumbo 7% en Lidl 7%. Op de poll kwamen 71 reacties. De prachtig gemaakte Kerstcommercial van van vorig jaar door Plus raakte al de emotie met het 'voor de eerste keer een Kerst vieren zonder de overleden moeder' (zie onder). In het jaar daarvoor stond het vieren van Kerst na een scheiding centraal waarbij de ex-partner toch aanschoof bij het Kerstdiner. Waarschijnlijk zijn met deze twee eerdere spots nu de hoogste verwachtingen geschapen. Deze poll betreft commercials die nog moeten verschijnen, namelijk komend weekend na Sinterklaas: de verwachte publiekslieveling van 2019.
Deze poll kwam tot stand in samenwerking met RetailRadar.
Check hier ons dossier RetailRadar
Wat is RetailRadar?
RetailRadar is een actueel platform over retail in Nederland, opgezet door Jump! Retail, bureau op het gebied van omnichannel retailmarketing. Via WhatsApp deelt een grote groep aangesloten retail managers en executives opmerkelijke waarnemingen in retailland. Highlights hiervan worden vanaf nu periodiek uitgelicht op Food&Retail van MarketingTribune. Voor meer RetailRadar-berichten en informatie over Jump! Retail, kijk op jumpretail.nl. Aanmelden voor de RetailRadar Whatsapp-dienst? Stuur een mail naar hallo@jumpretail.nl.
-
Ernst-Jan Smids
- Werkt bij: JUMP!RETAIL
- Functie: Oprichter en directeur
- Website:https://jumpretail.nl/
- Profiel »
- publiekslieveling
- RetailRadar
- gewonnen
- commercial
- winkel
- retail
- glansrijk
- poll
- winnaar
- tvc
- Kerst
- overtuigend
- RetailRadar
- Kerst
- Plus
- supermarkt
- kerstcommercial
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers