Online bezorgabonnement 'Jumbo Bezorgeloos' nu beschikbaar voor klanten
- Food-en-retail
- 11 jul 2022 @ 10:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodDistributie
- 11 jul 2022 @ 10:45
- Peter van Woensel Kooy
Komende weken krijgt Jumbo Bezorgeloos, het nieuwe bezorgabonnement van Jumbo voor online boodschappen, landelijke dekking. Jumbo viert de uitbreiding van deze service met een speciale zomeractie voor nieuwe abonnees.
Klanten die in de actieperiode van 7 juli t/m 21 augustus a.s. een bezorgabonnement voor drie maanden afsluiten, krijgen één maand gratis. Deze voordelige manier om kennis te maken met het gemak van thuisbezorgde boodschappen is bij uitstek geschikt voor Jumbo klanten die regelmatig online bestellen en willen besparen op hun bezorgkosten.
Gemak en besparen
Aan de landelijke introductie van Jumbo Bezorgeloos is een gerichte pilot voorafgegaan. Zo kregen diverse online klanten de afgelopen tijd de mogelijkheid een bezorgabonnement af te sluiten en hun ervaringen te delen met Jumbo. Deze klanten waren te spreken over het gemak van ‘Bezorgeloos’ en de besparingen op de bezorgkosten die zij hiermee realiseerden. De service wordt nu beschikbaar voor álle particuliere online klanten van Jumbo. Tijdens de zomeractie kunnen zij extra voordelig kennismaken met Jumbo Bezorgeloos.
Koopgewoontes
Operationeel directeur Cees van Vliet van Jumbo: 'We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten. Wij vinden het belangrijk om onze klanten, zowel online als in de winkels, de leukste boodschap te bieden, door middel van een groot assortiment, de beste service én euro’s goedkoper. We willen dat onze klanten elke dag weer ervaren dat ze bij Jumbo op één staan, juist ook als het gaat om gemak en voordeel. Jumbo Bezorgeloos past helemaal in dat plaatje.'
(PvWK)
Meer informatie over Jumbo Bezorgeloos staat hier.
Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. In 1921 begonnen als groothandel en sindsdien een indrukwekkende groei doorgemaakt naar inmiddels de tweede supermarktketen van Nederland. 2021 was een bijzonder jaar voor Jumbo. Het 100-jarig bestaan van het familiebedrijf werd gevierd en als bekroning op 100 jaar ondernemerschap werd de organisatie vereerd met het Koninklijk predicaat. Door de klant altijd centraal te stellen is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarkten van Nederland. En dat werd in 2021 wederom bevestigd toen Jumbo voor de negentiende keer werd verkozen tot beste landelijke supermarkt volgens het GfK Kerstrapport. Jaarlijks mag Jumbo ruim 10 miljoen klanten verwelkomen in meer dan 700 winkels en middels haar online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en telt daar inmiddels bijna 20 winkels. Jumbo wil lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. In alles wat Jumbo doet, staan de wensen, behoeften en verwachtingen van de klant voorop. De supermarktketen zet met ruim 100.000 collega's alles op alles om klanten te blijven verrassen en inspireren en hen elke dag de leukste boodschap te bieden. In alle winkels én online wordt de unieke Jumbo formule gevoerd, met de combinatie van een groot assortiment én de beste service én euro's goedkoper. Klanten kunnen daarbij altijd vertrouwen op de 7 Zekerheden van Jumbo. Jumbo is trotse sponsor van Max Verstappen (Team Lotto-NL).'
(bron: Jumbo)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
- Magnum breidt uit met utopia-smaken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in... 14-05-2025
- [onderzoek] Bezoekersaantal koffie-... 14-05-2025
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management