Gorillas verlaagt de prijs van ruim 100 producten
- Food-en-retail
- 20 sep 2022 @ 11:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingDistributie
- 20 sep 2022 @ 11:04
- Peter van Woensel Kooy
Boodschappen bestellen bij Gorillas bespaart nu niet alleen tijd, maar is ook nog eens goed voor de portemonnee, stelt de flitsbezorger. In de 'Go Bananas' weken, waarbij een selectie van de meest populaire producten op de app zijn afgeprijsd.
Populaire producten worden aangeboden met kortingen tot 50 procent.
In september 2022 maakte Gorillas ook bekend meer Jumbo huismerkproducten in het assortiment op te nemen en aan te bieden tegen dezelfde prijs als in de supermarkt wordt betaald. In tijden waarin kosten alsmaar hoger worden dankzij de inflatie, kiest Gorillas voor gelijke prijzen en kortingen op A-merken.
De Go Bananas aanbiedingen zijn vanaf vandaag te vinden in de Gorillas app voor een periode van twee weken. Recent kwamen ook Dirk, AH en in Frankrijk de formule H.LeClerc met forse prijsverlagingen van ruim 100 producten., opdat de klanten ondanks de prijsinflatie binnenboord blijven.
(PvWK)
Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door ceo Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 10.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'
(bron: Gorillas)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management