Gorillas verlaagt de prijs van ruim 100 producten
- Food-en-retail
- 20 sep 2022 @ 11:04
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingDistributie
- 20 sep 2022 @ 11:04
- Peter van Woensel Kooy
Boodschappen bestellen bij Gorillas bespaart nu niet alleen tijd, maar is ook nog eens goed voor de portemonnee, stelt de flitsbezorger. In de 'Go Bananas' weken, waarbij een selectie van de meest populaire producten op de app zijn afgeprijsd.
Populaire producten worden aangeboden met kortingen tot 50 procent.
In september 2022 maakte Gorillas ook bekend meer Jumbo huismerkproducten in het assortiment op te nemen en aan te bieden tegen dezelfde prijs als in de supermarkt wordt betaald. In tijden waarin kosten alsmaar hoger worden dankzij de inflatie, kiest Gorillas voor gelijke prijzen en kortingen op A-merken.
De Go Bananas aanbiedingen zijn vanaf vandaag te vinden in de Gorillas app voor een periode van twee weken. Recent kwamen ook Dirk, AH en in Frankrijk de formule H.LeClerc met forse prijsverlagingen van ruim 100 producten., opdat de klanten ondanks de prijsinflatie binnenboord blijven.
(PvWK)
Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door ceo Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 10.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'
(bron: Gorillas)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing