Kledinglabel G-maxx werkt samen met Froukje de Both

  • Food-en-retail
  • 18 jan 2023 @ 15:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

G-maxx introduceert Froukje de Both als het nieuwe gezicht van de najaarscollectie voor 2023. De collectie met Froukje’s Favorites is te zien tijdens de aanstaande editie van Modefabriek op 22 en 23 januari. De collectie is vanaf juli 2023 beschikbaar.

Froukje de Both is bekend van programma’s als Eigen Huis en Tuin en haar deelname aan het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol. Daarnaast is De Both ook lifecoach en staat zij voor ‘het goed voelen in je look’. Dit maakt G-maxx en Froukje een goede match volgens het kledingmerk.

G-maxx is een Nederlands dameskledingmerk dat in 2015 is opgericht en dat zes collecties per jaar uitbrengt.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken