Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media

Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media
  • Media
  • 12 jun 2019 @ 09:58
  • 19962 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepMakersUitgeefstrategieUitgevers

Netwerk Happy Horizon, bestaande uit marketingbureaus verspreid over onder meer Amsterdam en Eindhoven, neemt een minderheidsbelang in EEN Media, online publisher gericht op de vrouwelijke doelgroep.

De participatie moet de start van een strategische samenwerking betekenen. De dienstverlening van beide bureaus is vrijwel geheel complementair aan elkaar, stelt Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon. 'Online bereik is een van onze speerpunten, maar owned media is een mooie aanvulling op wat we al in huis hebben. Als netwerk maken wij daarnaast ook graag de geografische stap naar Amsterdam, waar EEN Media is gevestigd.'

Gehele spectrum

EEN Media is bekend van titels als Girlscene, Trendalert en Fem-fem. Georgios Petropoulos, managing director van EEN Media, laat weten: 'Complementaire diensten en expertise kochten we tot nu toe vaak in. Met Happy Horizon aan boord kunnen we onze klanten het gehele spectrum aanbieden: van activerende campagnes gebaseerd op data-insights en strategie, lead generation tot aan branded content en mediabereik. Daarmee kunnen we onze doelgroep, adverteerders en partners beter en breder bedienen.'

Beeld via website EEN Media.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken