Contactloos betalen op digitaal scherm
- Media
- 24 dec 2019 @ 10:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesOutdoor
- 24 dec 2019 @ 10:15
- Lucas Boon
In het kader van zijn Nederland geeft licht-campagne zet stichting KWF Kankerbestrijding in samenwerking met Exterion Media de mogelijkheid tot contactloos betalen met pinpas in op digital out-of-home schermen.
Annebel Schipper, woordvoerder KWF, laat weten: 'Met de Nederland geeft licht-campagne wil KWF Kankerbestrijding iedereen die te maken krijgt met kanker een hart onder de riem steken tijdens de donkere dagen tussen kerst en oud en nieuw. Je kunt hiervoor een lampion doneren voor een dierbare. De naam van jouw dierbare wordt handmatig op de lampion geschreven en jouw lampion wordt samen met duizend andere lampionnen op 29 december in de vorm van een hart in het Olympisch Stadion ontbrandt.'
Als spin-off op de landelijke donatie-campagne heeft Exterion Media in samenwerking met 23G, Payter, DOOH Solutions, KWF en Energize het mogelijk gemaakt om op een digitaal touch screen een campagne te ontwikkelen, waarbij de donateur kan aanvinken welk bedrag te willen doneren.
Lilian Hemmelder, marketeer digital out-of-home bij Exterion Media, zegt: 'We zien de trend dat collectanten van goede doelen steeds vaker met een contactloos betalen collectebus rondlopen. Zo is dan ook het idee ontstaan om dit mogelijk te maken op onze digitale schermen. Onze touchscreens in verschillende winkelcentra geven bezoekers de mogelijkheid om zelf een bedrag te kiezen en op een laagdrempelige manier te doneren aan een goed doel. De samenwerking met KWF was daarom een schot in de roos.'
De Nederland geeft licht-campagne loopt tot oud en nieuw en is vanuit de collectieve benadering doorvertaald op tv, radio, social media en digital out-of-home. Op zondag 29 december om 18:30 uur is de eindshow op SBS6 te zien.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes