HAH Magazine City breidt uit naar Utrecht

HAH Magazine City breidt uit naar Utrecht
  • Media
  • 27 feb 2020 @ 10:00
  • 13333 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Na de introductie van CITY Amsterdam medio 2018 en de lancering van dit wekelijkse huis-aan-huismagazine eind januari 2020 in Tilburg en Haarlem start uitgeverij H.A.H. Retail binnenkort ook met CITY Utrecht.

De weg voor het verschijnen van CITY in de vierde stad van Nederland is vrijgemaakt na een arrest in hoger beroep van het gerechtshof Arnhem. Het Hof maakt volgens de uitgeverij korte metten met het rigoureuze besluit van de gemeente Utrecht om huis-aan-huisbladen in de Domstad in de ban te doen. Het Gerechtshof bepaalde dat de gemeente Utrecht in strijd handelt met de vrijheid van meningsuiting vastgelegd in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Daarmee staat het licht op groen voor de lancering CITY Utrecht. De exacte startdatum wordt binnenkort bepaald.

CITY magazine bestaat voor 25% van de inhoud uit journalistiek waarmee het magazine zich qua vorm en inhoud wil onderscheiden van de traditionele huis-aan-huisbladen

Een flink deel van de inwoners van Utrecht ontvangt straks wekelijks een nieuw magazine in handzaam formaat met lokale achtergrondverhalen, een interview met een bekende Nederlander uit de wereld van entertainment, sport of cultuur en met lifestyle over wonen, gezondheid en eten & genieten. Bovendien zijn wekelijks scherpe aanbiedingen van retailers onderdeel van het vaste CITY-menu.

Uitgever H.A.H. Retail uit Baarle-Nassau streeft ernaar om 25% van de inhoud van CITY te laten bestaan uit journalistiek, waarbij het magazine zich qua vorm en inhoud wil onderscheiden van de traditionele huis-aan-huisbladen. Een journalistiek team van Trusted Media Publishers, het Amsterdamse mediabedrijf van Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer, produceert wekelijks de inhoud van de verschillende CITY’s in Amsterdam, Haarlem, Tilburg en binnenkort Utrecht. Introductie in een aantal andere steden behoort tot de mogelijkheden, waardoor CITY op weg is het eerste landelijke huis-aan-huismagazine van Nederland te worden.

CITY, gedrukt op gerecycled duurzaam papier, verspreidt drie keer per jaar de ‘Ja‘ en ook de ‘Nee’ sticker mee met het magazine als extra service aan de lezers. De verspreiding van CITY vindt plaats in de Ja-gestickerde brievenbussen en via de ongestickerde brievenbussen.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken