Rob Kemps naar Talpa Network
- Media
- 9 mrt 2021 @ 11:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 9 mrt 2021 @ 11:37
- Lucas Boon
Rob Kemps, beter bekend als Snollebollekes, van hits als ‘Links/rechts’ en ‘Springen nondeju’, gaat aan de slag voor Talpa Network. Kemps is misschien wel de leukste slimste mens ooit, stelt Talpa-directeur Marco Louwerens.
De 35-jarige Kemps gaat voor Talpa programmaformats ontwikkelen, maar gaat ook aan de slag als presentator. Kemps, die recent tv-spelshow De Slimste Mens won, kennen we als zanger van de populaire feestact Snollebollekes, die hij samen met Jurjen Gofers en Maurice Huisman in 2013 oprichtte.
Maar nu dus een nieuw avontuur. Kemps: 'Mijn gevoel bij Talpa was vanaf de eerste minuut formidabel. Ik zie deze stap als een unieke kans om mijn talenten in televisieland te kunnen ontplooien. Het uitgesproken vertrouwen en enthousiasme om samen iets te gaan maken, hebben mij over de streep getrokken.'
Marco Louwerens, directeur van Talpa Network, noemt Kemps, die nog geen presenteerervaring heeft, een authentiek en creatief mens dat altijd zichzelf is. 'Regelmatig weet hij Nederland te verrassen met een nieuw talent dat hij in zich blijkt te hebben. Ik denk dat Rob, misschien wel de leukste slimste mens ooit, de slogan van SBS6 'Thuis in elke straat' (onderdeel van Talpa, red.) als geen ander waarmaakt.'
Welk programma Kemps gaat presenteren, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes