Rob Kemps naar Talpa Network
- Media
- 9 mrt 2021 @ 11:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 9 mrt 2021 @ 11:37
- Lucas Boon
Rob Kemps, beter bekend als Snollebollekes, van hits als ‘Links/rechts’ en ‘Springen nondeju’, gaat aan de slag voor Talpa Network. Kemps is misschien wel de leukste slimste mens ooit, stelt Talpa-directeur Marco Louwerens.
De 35-jarige Kemps gaat voor Talpa programmaformats ontwikkelen, maar gaat ook aan de slag als presentator. Kemps, die recent tv-spelshow De Slimste Mens won, kennen we als zanger van de populaire feestact Snollebollekes, die hij samen met Jurjen Gofers en Maurice Huisman in 2013 oprichtte.
Maar nu dus een nieuw avontuur. Kemps: 'Mijn gevoel bij Talpa was vanaf de eerste minuut formidabel. Ik zie deze stap als een unieke kans om mijn talenten in televisieland te kunnen ontplooien. Het uitgesproken vertrouwen en enthousiasme om samen iets te gaan maken, hebben mij over de streep getrokken.'
Marco Louwerens, directeur van Talpa Network, noemt Kemps, die nog geen presenteerervaring heeft, een authentiek en creatief mens dat altijd zichzelf is. 'Regelmatig weet hij Nederland te verrassen met een nieuw talent dat hij in zich blijkt te hebben. Ik denk dat Rob, misschien wel de leukste slimste mens ooit, de slogan van SBS6 'Thuis in elke straat' (onderdeel van Talpa, red.) als geen ander waarmaakt.'
Welk programma Kemps gaat presenteren, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing