Harry Piekema wordt het gezicht van 50+ Mobiel
- Media
- 9 aug 2021 @ 08:56
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 9 aug 2021 @ 08:56
- Ryan Baij
Harry Piekema, bekend als de jarenlange Albert Heijn supermarktmanager meneer Van Daalen, wordt komende drie jaar het gezicht van de nieuwe sim only provider ‘50+ Mobiel’.
Piekema zal als het gezicht van 50+ mobiel in alle onderdelen van de merkpositionering terugkomen, zoals in tv-commercial maar ook in de “how to” hulp-filmpjes. ‘50+ Mobiel’ is een nieuwe sim only provider die gebruik maakt van het betrouwbare VodafoneZiggo netwerk. Voor VodafoneZiggo wordt dit de eerste zogenaamde Mobile Virtual Network Operator (MVNO) op het Nederlandse netwerk. 50+ Mobiel focust en richt zich op consumenten die 50 jaar of ouder zijn.
Founder Edgar de Beule zegt hierover: ‘50 plus is een gigantische doelgroep in Nederland die te vaak vergeten wordt in merk positioneringen. De technologische innovaties gaan zo snel dat deze groep steeds meer behoefte heeft technische ondersteuning, service en een stukje digitaal gemak. Uitgebreid onderzoek en maandenlange data uitwisseling met VodafoneZiggo bevestigde onze gemeenschappelijke ondernemende gedachte.’
Piekema heeft zich de afgelopen drie jaar wat op de achtergrond gehouden en geen nieuwe reclame klussen aangenomen. Een bewuste keuze zegt hij zelf: ‘Albert Hein en ik hadden samen de tijd nodig om los te komen van het karakter en het merk. Dat is gelukt, Albert Heijn heeft een goede nieuwe inslag te pakken en voor mij is de tijd rijp me weer te begeven in reclameland.’
De campagne werd gemaakt door het bureau Home of the Brave, met Hamed Fahimi als eindverantwoordelijke en is vanaf maandag 9 augustus op de verschillende kanalen te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

