Laatste kanshebbers Gouden Loeki 2021 bekend

Laatste kanshebbers Gouden Loeki 2021 bekend
  • Media
  • 19 jan 2022 @ 08:42
  • 14239 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De kwartaalwinnaars van het vierde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft tien commercials geselecteerd die kans maken op de prijs.

De winnaars van Q4 van 2021 zijn, in alfabetische volgorde:

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Altijd antwoord op die ene vraag, wat eten we vandaag?'
  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar'
  • Heineken & Publicis Italy met 'Cheers to all'
  • Jumbo & Alfred International met '100 boodschappen voor 1 euro'
  • KPN & DentsuAchtung met 'Haal alles uit je wifi'
  • Lidl & Joe Public met 'Lidl strooit met snoep- en speelgoed voor Sinterklaas'
  • Peijnenburg & DDB Unlimited met 'Van happen word je happie 2'
  • PLUS Supermarkt & Wunderman Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'
  • Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Fritsie'
  • Zilveren Kruis & Dawn met 'Gezonder leven is geen wedstrijd'

De eerdere kwartaalwinnaars zijn hier terug te vinden: Q1, Q2 en Q3. Nu alle 40 kwartaalwinnaars bekend zijn, worden de 40 commercials opnieuw aan het panel van GfK voorgelegd, waaruit een ranking ontstaat. De top 10 hiervan zijn de finalisten van 2021. Op deze top 10 kan straks door het Nederlands publiek gestemd worden via www.stergoudenloeki.nl.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken