Laatste kanshebbers Gouden Loeki 2021 bekend
- Media
- 19 jan 2022 @ 08:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 jan 2022 @ 08:42
- Michiel van Zaane
De kwartaalwinnaars van het vierde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft tien commercials geselecteerd die kans maken op de prijs.
De winnaars van Q4 van 2021 zijn, in alfabetische volgorde:
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Altijd antwoord op die ene vraag, wat eten we vandaag?'
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar'
- Heineken & Publicis Italy met 'Cheers to all'
- Jumbo & Alfred International met '100 boodschappen voor 1 euro'
- KPN & DentsuAchtung met 'Haal alles uit je wifi'
- Lidl & Joe Public met 'Lidl strooit met snoep- en speelgoed voor Sinterklaas'
- Peijnenburg & DDB Unlimited met 'Van happen word je happie 2'
- PLUS Supermarkt & Wunderman Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'
- Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Fritsie'
- Zilveren Kruis & Dawn met 'Gezonder leven is geen wedstrijd'
De eerdere kwartaalwinnaars zijn hier terug te vinden: Q1, Q2 en Q3. Nu alle 40 kwartaalwinnaars bekend zijn, worden de 40 commercials opnieuw aan het panel van GfK voorgelegd, waaruit een ranking ontstaat. De top 10 hiervan zijn de finalisten van 2021. Op deze top 10 kan straks door het Nederlands publiek gestemd worden via www.stergoudenloeki.nl.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing