Want.nl start podcast over technologie, popcultuur en wetenschap
- Media
- 31 jan 2023 @ 11:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 jan 2023 @ 11:06
- Michiel van Zaane
Technologie- en lifestylewebsite Want.nl is gestart met de wekelijkse podcast Freakin’ Nerds, waarin de redactie van Want praat over alles wat met technologie, popcultuur en wetenschap te maken heeft.
Want.nl brengt dagelijks nieuws en achtergronden over technologie en popcultuur. Een podcast kon daarbij niet langer ontbreken, volgens hoofdredacteur Mark Hofman. ‘Anno 2023 hoor je er niet meer bij als je daar ook geen podcast bij gebruikt’. Samen met collega’s Dennis Mons en Jeroen Kraak duikt Hofman daarom sinds kort iedere week de studio in om te praten over datgeen wat hen dagelijks bezighoudt: technologie, popcultuur en wetenschap. Gewapend met drie stellingen, nieuwtjes en fun facts wil de redactie luisteraars inspireren en enthousiasmeren. ‘En dan komt onze ware aard als nerd pas écht naar boven.’
Iedere aflevering staat één hoofdonderwerp centraal; denk aan ‘Android vs. iOS', ‘CES’ of ‘opvouwbare gadgets’. Wel altijd gebaseerd op de actualiteit. Hofman: ‘Als Tesla met een nieuwe elektrische auto komt, gaan wij met elkaar in gesprek over elektrische voertuigen. En als Netflix een trucje doet met een serie als That 90’s Show, hebben wij het over reboots van iconische series.’ De gesprekken vinden op de redactie toch al dagelijks plaats, zo was de gedachte. ‘Dus we zeiden tegen elkaar: waarom zetten we er geen microfoon tussenin, zodat onze lezers kunnen meeluisteren?’
De podcast Freakin’ Nerds is vanaf nu iedere vrijdag te beluisteren via je favoriete podcast-app, zoals Spotify.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing