Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.
OrangeValley

![[branded content] HEMA optimaliseert vindbaarheid met slimme linkbuildingstrategie](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] HEMA optimaliseert vindbaarheid met slimme linkbuildingstrategie
De afgelopen 2,5 jaar heeft HEMA een enorme groei doorgemaakt op het gebied van SEO. HEMA maakt bewust een keuze om inhouse het eigen kanaal te versterken. Op het vlak van linkbuilding versterken de experts van OrangeValley het team. Samen belichten ze de case.
![[branded content] Stayokay Hostels versterkt imago met OrangeValley](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Stayokay Hostels versterkt imago met OrangeValley
Het effect van de samenwerking met bureau OrangeValley mag er zijn: de geholpen merkbekendheid van Stayokay onder 20-49 jarigen steeg in Nederland naar 31%.

[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO
De Heineken Experience besloot na de coronaperiode een nieuwe koers in te zetten: data-driven digitale groei werd het devies. ‘We zijn veel beter gaan luisteren naar onze gasten’, vertelt Ricardo Acuña Martín in de voormalige brouwerij. ‘Samen met OrangeValley hebben we gezocht naar manieren om hun wensen te koppelen aan onze bedrijfsdoelen. CRO werd CXO. Daar plukken we nu de vruchten van.’

[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei
Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen. Het Nederlandse bedrijf levert ook producten en diensten voor de professionele bloemenindustrie. Vanaf de oogst tot in de vaas, in ons land en ver daarbuiten. Voor zijn internationale corporate website ging de wereldmarktleider in zee met Steven Heijtel, CTO van OrangeValley.

[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Het verschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaar autostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is.

[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen
Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar.

[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken
Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over.

[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey
Medisch hulpmiddelenbedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley group, mee aan de slag.

[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie
Telecomaanbieder Simyo en OrangeValley maakten samen een uitgebreide SEO-strategie voor de lancering van de nieuw handsetshop waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.

[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app
Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in de apotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe het bestelproces van medicijnen via de Service Apotheek-app nog beter kan aansluiten op haar gebruikers. OrangeValley deed een paar gerichte aanbevelingen na uitgebreid kwantitatief én kwalitatief onderzoek.

[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien
Blokker vaart online een ambitieuze koers. Komend jaar heeft de retailer een forse digitale groei als doel gesteld. Een belangrijke rol is weggelegd voor het vergroten van het organische verkeer. OrangeValley part of BlueWaveDigital helpt Blokker met zijn innovatieve SEO A/B-testmethodiek om het maximale uit optimalisaties te halen.
- AlgemeenNieuws [column] Kracht van EenfoutNieuws AI en DM Trendrapport 2026...Nieuws Goodoo: plantaardig ijs met smaak én...Nieuws Van turbulentie naar trots: de...Nieuws Ook bij synthetische persona’s...Nieuws Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met...
- B2BNieuws Marketingtransfers week 50, 2025Nieuws Marketingtransfers week 49, 2025Nieuws Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het...Nieuws Marketingtransfers week 48, 2025Nieuws Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur...Nieuws Marketingtransfers week 47, 2025
- BureausNieuws Mini-Vlammetje centraal in Warmste...Nieuws Heks’nkaas kiest voor digital-first...Nieuws Hulphond Nederland draait...Nieuws ACT beloont 12 internationale...Nieuws Nieuwe merkcampagne voor TrainlineNieuws Politie lanceert wervingsgame...
- ContentmarketingNieuws COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne...Nieuws Kerst 2025: McDonald’s Nederland...Nieuws Maestro burger keert terug op...Nieuws Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk...Nieuws 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures...Weblog [column] Sparen uit traditie
- DesignWeblog [column] Kerstmuziek: de enige trend...Weblog [column] Waarom de Magnum-bite niet...Nieuws Nieuwe merkidentiteit Transavia...Nieuws AIM presenteert grootste...Nieuws CreativeNL Live presenteert tijdens...Nieuws 6 architecten- en...
- Food en RetailNieuws CBL: Versterken voedselvoorziening...Weblog [column] De schaduwkant van luxeNieuws Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van...Nieuws Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:...Nieuws Albert Heijn gunt iedereen wat extra...Nieuws Limited Heineken-fles bij start...
- MediaWeblog [column] Als je kerstcommercial...Nieuws Paramount mengt zich in strijd om...Nieuws Podimo bereikt 300K betalende leden...Nieuws Netflix slokt Warner Bros en HBO Max...Nieuws Jong talent en Nederlandstalig valt...Nieuws Rapper Krulle lanceert...
- Online MarketingNieuws Etos brengt kerstverhalen tot levenNieuws Artiesten lanceren anti-vape trackNieuws KPN introduceert App de Sint AI...Nieuws Petersen presenteert boek...Nieuws MondoMarketing bekroond tot beste...Nieuws AH wint Greatest TikTok tijdens Ad...
- SponsoringNieuws Unox Nieuwjaarsduik groeit...Weblog [column] De merkwaarde van Ajax...Nieuws Nieuwe deal voor Oranje:...Nieuws PSV-kersttrui maakt comeback met...Nieuws Rabobank nieuwe hoofdsponsor van...Nieuws Moët & Chandon krijgt nieuwe...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

