Kijken: aftermovie NIMA Marketing Day 2017
- Algemeen
- 5 jul 2017 @ 10:20
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- VideoEvenement
- 5 jul 2017 @ 10:20
- Redactie MarketingTribune
Met meer dan 1.350 bezoekers kunnen we spreken van een geslaagde eerste NIMA Marketing Day, afgelopen 20 juni in DeFabrique te Maarssen. NIMA heeft de hele dag samengevat in een spetterende aftermovie.
Bruisend, wisselend, verrassend, gemêleerd en zeker voor herhaling vatbaar, waren slechts een greep uit commentaren van de bezoekers. Onze eigen redactie sprak van keuzestress en festivalsfeer.
Bekijk de aftermovie hieronder:
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Retailhospitality als strategisch wapen
- Europese Toegankelijkheidswet gaat op 28 juni in
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C: Hét fundament voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers