Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items

- Algemeen
- 26 okt 2022 @ 07:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 okt 2022 @ 07:30
- Michiel van Zaane
Fastfoodketen Burger King en gaming-franchise Call of Duty introduceren in het kader van de lancering van Call of Duty Modern Warfare II een speciaal menu en in-game items.
De samenwerking biedt gratis toegang tot deze populaire assets bij de aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets. Elke klant ontvangt een inwisselbare code die toegang geeft tot één BK Operator Skin en één uur 2XP. Op de Operator Skin is het logo van ‘Burger Town’ zichtbaar, een fictieve fastfoodketen die in verschillende Call of Duty-games voorkomt. Hoewel er slechts één uur 2XP per keer kan worden ingewisseld, kunnen spelers tot 40 uur (niet beperkt tot deze promotie) inwisselen bij iedere nieuwe aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets.
De actie loopt in heel Nederland van 25 oktober 2022 tot 28 november 2022.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Top 100 Adverteerders 2023 van Nielsen en MarketingTribune...
- Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- DOSSIER Als merk de barricades op! Hoe dan?
- Welkoop grote winnaar Shopping Awards 2023
- WFA start wereldwijd vervolgonderzoek naar diversiteit en...
- One Hundred maakt van WC-bezoek rustmoment
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day