Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items

Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items
  • Algemeen
  • 26 okt 2022 @ 07:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Fastfoodketen Burger King en gaming-franchise Call of Duty introduceren in het kader van de lancering van Call of Duty Modern Warfare II een speciaal menu en in-game items.

De samenwerking biedt gratis toegang tot deze populaire assets bij de aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets. Elke klant ontvangt een inwisselbare code die toegang geeft tot één BK Operator Skin en één uur 2XP. Op de Operator Skin is het logo van ‘Burger Town’ zichtbaar, een fictieve fastfoodketen die in verschillende Call of Duty-games voorkomt. Hoewel er slechts één uur 2XP per keer kan worden ingewisseld, kunnen spelers tot 40 uur (niet beperkt tot deze promotie) inwisselen bij iedere nieuwe aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets.

De actie loopt in heel Nederland van 25 oktober 2022 tot 28 november 2022.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken