Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items
- Algemeen
- 26 okt 2022 @ 07:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 okt 2022 @ 07:30
- Michiel van Zaane
Fastfoodketen Burger King en gaming-franchise Call of Duty introduceren in het kader van de lancering van Call of Duty Modern Warfare II een speciaal menu en in-game items.
De samenwerking biedt gratis toegang tot deze populaire assets bij de aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets. Elke klant ontvangt een inwisselbare code die toegang geeft tot één BK Operator Skin en één uur 2XP. Op de Operator Skin is het logo van ‘Burger Town’ zichtbaar, een fictieve fastfoodketen die in verschillende Call of Duty-games voorkomt. Hoewel er slechts één uur 2XP per keer kan worden ingewisseld, kunnen spelers tot 40 uur (niet beperkt tot deze promotie) inwisselen bij iedere nieuwe aankoop van een Call of Duty Whopper menu + Nuggets.
De actie loopt in heel Nederland van 25 oktober 2022 tot 28 november 2022.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

