Janine Bos naar The Social Pact

- Algemeen
- 7 feb 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - RecruitmentPersonalia
- 7 feb 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Eind 2023 realiseerden de twee oprichters van The Social Pact zich dat hun bedrijf een nieuwe fase ingaat en benaderden ze de zeer ervaren Janine Bos voor de rol van directeur Marketing, Sales en Accounts. Die zei ja.
The Social Pact is in 2018 opgericht door Tobias Oele en Max Walraven, die ontdekten dat hun leeftijdgenoten net als zij zochten naar werk waarmee ze niet alleen iets toevoegden aan hun eigen CV, maar ook iets aan de maatschappij. Zij besloten hun eigen uitzendbureau te starten met de naam The Social Pact en hebben inmiddels duizenden Young professionals bemiddeld naar (bij)banen van betekenis.
Nu dus met de nieuwe directeur Marketing, Sales en Accounts (foto). Janine Bos heeft volgens de heren 'een rijke CV' met directierollen bij onder andere Randstad en Manpower, en bij de Gemeente Breda en Intelligence Group.
'Voor mij was Janine geen vreemde, ik had tien jaar eerder bij haar stage gelopen toen zij CMO was voor Randstad Groep Nederland', aldus Walraven. Hij had met eigen ogen gezien hoe Janine werkt: ‘Janine neemt het voortouw. Nee is geen optie voor haar, ze denkt altijd vanuit mogelijkheden. Janine is zeer ervaren, maar luistert ook naar de mening en ideeën van anderen, dat viel mij destijds al op. Ze luisterde zelfs naar de ideeën van een stagiair’ vertelt hij lachend. ‘Ik heb gezien hoe zij in staat is om plannen om te zetten in concrete acties en resultaten. Dat is precies wat wij nodig hebben. Wij zijn trots dat Janine zich aansluit bij The Social Pact.’
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Manpower
- marketig
- cv
- Max Walraven
- Janine Bos
- Gemeente Breda
- Randstad
- The Social Pact
- Tobias Oele
- Intelligence Group.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

