HG komt naar je toe deze lente

- Algemeen
- 18 apr 2024 @ 13:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 apr 2024 @ 13:00
- Michiel van Zaane
HG, dat specialistische schoonmaakmiddelen maakt, helpt Nederlanders om hun huis schoon te maken door met een rijdend voorbeeld van een brandschoon tiny house door Nederland te toeren.
Op 5 april startte de ‘shiny house-tour’, die elk weekend een andere locatie in Nederland aandoet. Tijdens deze retailactivatie staan schoonmaakexperts van HG voor alle bezoekers klaar om vragen over schoonmaak- en onderhoudsuitdagingen te beantwoorden en uitleg te geven over het oplossen en voorkomen van vlekken en vervuiling in eigen huis. Gedurende deze landelijke toer stuurt HG ook schoonmaakgoeroe John Zentveld op pad om drie bekende Nederlanders thuis het hemd van het lijf te vragen over hun schoonmaaktics en -gewoontes en hen zelf ook van de nodige tips te voorzien.
In het shiny house laat HG met een mini-speurtocht zien hoe vervuiling ontstaat, wat de gevolgen zijn van niet schoonmaken of slecht onderhoud en hoe vuil weer effectief verwijderd of zelfs voorkomen kan worden. Op elke plek waar het shiny house komt, deelt HG haar geheimen en tips in de vorm van een vrij verkrijgbare schoonmaak checklist, waarmee iedereen zijn eigen #shinyhousecheck kan uitvoeren en kans maakt op leuke prijzen, waaronder een bezoek van expert John Zentvelt.
Bregtje van Aalten, marketingdirecteur HG: ‘Veel consumenten kennen HG vooral van onze ontstopper en schimmelreiniger. Echter hebben we voor bijna elke specifieke vervuiling of onderhoudsklus een passende oplossing. In het shiny house willen we laten zien hoe vervuiling ontstaat, wat de mogelijke gevolgen ervan zijn ook hoe je kunt zorgen dat je huis schoon blijft. Hierbij tonen we niet alleen onze producten, maar geven we ook direct specialistisch schoonmaak- en onderhoudsadvies. Wist jij bijvoorbeeld dat een verkalkte koffiemachine meer stroom kost en ook nog ongezond is? Daarom is het belangrijk dat je je koffiemachine reinigt.’
De schoonmaaktic van...
Daarnaast heeft elk huishouden zijn eigen manier van schoonmaken: iedereen heeft zijn eigen manieren of ‘tics’. Om Nederlanders hierin meer inzicht te geven, maar ook om algemene misverstanden rondom schoonmaken uit de wereld te helpen, geven HG en mediaplaform &C Nederlanders een inkijkje in hoe BN’ers thuis schoonmaken. Zo gaat Zentveld langs bij radio-dj Sander Lantinga, influencer Julia Feenstra en prins charming Diego González-Clark voor een #shinyhousecheck en de nodige tips en trics. Tot slot kunnen bezoekers van het shiny house ook een #shinyhousecheck door Zentveld bij hen thuis winnen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

