Noordhoff lanceert Noordhoff Business

Noordhoff lanceert Noordhoff Business
  • B2b
  • 24 okt 2019 @ 09:56
  • 14407 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Uitgevers

Uitgeverij Noordhoff heeft haar aanbod verbreed. Vanaf vandaag brengt zij onder Noordhoff Business ook managementboeken uit.

De boeken zijn volgens Noordhoff bedoeld voor professionals die zich willen verbreden en verdiepen: van managers en beleidsmakers tot consultants en ondernemers. Om hun huidige werk beter te kunnen doen en om zich voor te bereiden op hun carrière van morgen. De eerste drie boeken zijn vanaf vandaag verkrijgbaar.

Noordhoff wil met managementboeken praktische handvatten bieden

De boeken zijn praktisch van aard en bedoeld als leidraad hoe te denken en te doen in een complexe wereld. ‘We laten ons op de werkvloer te vaak leiden door angst en controledrift en zoeken houvast in theorieën. Onze boeken bieden juist praktische handvatten om onderwerpen als leiderschap en innovatie aan te pakken. De rode draad die onze boeken verbindt is een paradigma-shift: denken en handelen vanuit openheid, nieuwsgierigheid en ethisch besef zijn hierbij het nieuwe uitganspunt’ aldus Petra Prescher, uitgever Noordhoff Business.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken