Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

  • B2b
  • 14 nov 2017 @ 13:45
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaUitgeversMarketing

Bert Willemsen heeft Harry de Haas per direct opgevolgd als nieuwe marketingdirecteur van de Persgroep Nederland. De Haas vertrekt naar KPN. Willemsen heeft in zijn 9-jarige loopbaan binnen de Persgroep brede marketingervaring opgebouwd.

Willemsen heeft campagne ervaring vanuit het AD opgebouwd, is kenner van revenue en pricing management en hij heeft recent succesvol het customer insights team opnieuw op de kaart gezet. De belangrijkste taken in zijn nieuwe rol van marketingdirecteur zijn volgens ceo Erik Roddenhof van de Persgroep Nederland: ‘Om in lijn met onze digitale transitiestrategie, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren. Zijn kennis rond consumentendata en -koppeling met de juiste proposities gaan hier goed van pas komen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken