Arjan van Hartesveldt van Team ITG: Afkicken van dure marketingkanalen

Arjan van Hartesveldt van Team ITG: Afkicken van dure marketingkanalen
  • B2b
  • 5 mei 2022 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Arjan van Hartesveldt is Director Client Services bij fullservice marketingbureau Team ITG en hij spreekt tijdens Nima Marketing Day op donderdag 16 juni in DeFabrique te Utrecht.

KANS
Het spreken tijdens Nima Marketing Day biedt mijzelf en Team ITG een extra kans om in contact te blijven met ontzettend gemotiveerde en gepassioneerde marketingprofessionals. We vinden het te gek om onze meer dan twintig jaar ervaring en kennis te delen en op deze manier bij te dragen aan een nog mooiere toekomst van ons vakgebied.

CRUCIAAL
Een samenkomst als Nima Marketing Day betekent samenkomen met heel veel inspirerende en innovatieve marketeers. De kans om echt face to face te netwerken en elkaar als collega’s te inspireren is cruciaal voor de markt en onze eigen ontwikkeling als professionals.

NADENKEN
Ik hoop mensen te inspireren en na te laten denken over hun eigen online marketingstrategie, met name op het gebied van hun owned kanalen en het gebruik van data in deze kanalen.

KIJKJE IN DE KEUKEN
Ik werk sinds drie jaar aan bureauzijde in online marketing en dat geeft me de kans om in de keuken te kijken van veel andere bedrijven en hen te helpen in hun marketingstrategie en uitvoering. Zo ontwikkel ik me nog elke dag en sta ik op in de wetenschap dat ik weer mensen en bedrijven mag helpen.

GEEN LOZE KREET
Team ITG biedt zowel in-house ontwikkelde software als ondersteunende services en marketing consultancy. Dat doen we vanuit Nederland, maar ook vanuit Groot-Brittannië en andere landen waar we actief zijn. Global reach, local responsiveness is bij ons geen loze kreet, maar een echte belofte.

EIGEN KANALEN
Na een lange carrière als e-commercemanager en onlinemarketingmanager ben ik erachter gekomen dat je kracht bij jezelf ligt. Dat het zo gemakkelijk, meetbaar en verleidelijk is om met je doelgroepen te communiceren via social, search en display, terwijl je eigen kanalen zoveel krachtiger zijn. Het is mijn drijfveer om marketeers te helpen betere beslissingen te nemen en hen mee te nemen in mijn persoonlijke reis. Focus op permission based marketing en je eigen netwerk.

Over Arjan van Hartesveldt
Van Hartesveldt is sinds 2019 Director Client Services bij Team ITG. Samen met zijn team werkt hij aan oplossingen voor klanten: van strategie en design tot aan het bouwen van verrassende omnichannel campagnes die naadloos aansluiten bij de klantwens. Van Hartesveldt heeft jarenlange ervaring in de onlinemarketingwereld bij mediabedrijven als Mediahuis en Sanoma. Daar was hij verantwoordelijk voor grote budgetten en zag hij dat deze slimmer ingezet konden worden. Die kennis en inzichten deelt hij graag. Niet alleen op events, maar ook bij Avans Hogeschool waar hij als parttime docent werkt. Het maximale uit je budget halen, vormt voor hem en Team ITG een belangrijke drijfveer binnen het creëren van optimale klantstrategieën.

PRESENTATIE IN HET KORT
De diepte in met data

Marktontwikkelingen dwingen ons onze focus te verleggen van third party naar first party data. Van Hartesveldt laat je zien hoe jij als marketeer op strategische wijze de meest efficiënte kanalen voor jouw campagnes kiest. Hij laat je zien hoe je kunt groeien door je te richten op waar je sterk in bent en hoe je afkickt van dure en door derden beheerde marketingkanalen. Je kracht zit in je eigen base, je eigen kanalen en hij laat je zien hoe je die kracht kunt benutten.

Hét marketingfestival voor en door marketeers

Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de hoofdrol. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day. Koop nu je kaartje met korting!

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken