Liselotte van de Lustgraaf PR & Event manager Polestar Nederland

Liselotte van de Lustgraaf PR & Event manager Polestar Nederland
  • B2b
  • 29 mrt 2023 @ 07:46
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Liselotte van de Lustgraaf-Johansen is begonnen als PR & Event manager bij Polestar Nederland. Binnen het Marketing & PR-team is zij verantwoordelijk voor de PR- en eventstrategie van Polestar voor de Nederlandse markt.

Liselotte is verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de PR-strategie en het contact met de media. Ze rapporteert aan Valéry Gresnigt, Head of Marketing & PR.

Van de Lustgraaf  brengt ruim 13 jaar ervaring mee. In haar rol als PR-consultant heeft ze de eerste zeven jaar van haar carrière aan bureauzijde verscheidende A-merken binnen de lifestyle en fashion industrie geholpen met uiteenlopende communicatievraagstukken. In 2016 vervolgde ze haar carrière aan klantzijde. Voordat ze bij Polestar begon, was Liselotte brand manager bij Made.com.

‘De vastbeslotenheid van Polestar om mobiliteit in een rap tempo te verduurzamen, zonder concessies te doen op design en performance, is voelbaar in elke vezel van het bedrijf. Ik kijk er naar uit om door middel van transparante storytelling en exclusieve merkbeleving het unieke verhaal van Polestar te vertellen en op deze manier bij te dragen aan deze missie’, aldus Van de Lustgraaf.

‘In 2019 hebben wij ons merk met succes geïntroduceerd. Inmiddels rijden er 7.879 Polestars op de Nederlandse wegen en met de recente lancering van Polestar 3 en later dit jaar de Polestar 4, bouwen we ons merk en het productaanbod verder uit. We zijn daarom heel blij dat Liselotte ons team komt versterken’, aldus Valéry Gresnigt.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken