Liselotte van de Lustgraaf PR & Event manager Polestar Nederland
- B2b
- 29 mrt 2023 @ 07:46
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 mrt 2023 @ 07:46
- Michiel van Zaane
Liselotte van de Lustgraaf-Johansen is begonnen als PR & Event manager bij Polestar Nederland. Binnen het Marketing & PR-team is zij verantwoordelijk voor de PR- en eventstrategie van Polestar voor de Nederlandse markt.
Liselotte is verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de PR-strategie en het contact met de media. Ze rapporteert aan Valéry Gresnigt, Head of Marketing & PR.
Van de Lustgraaf brengt ruim 13 jaar ervaring mee. In haar rol als PR-consultant heeft ze de eerste zeven jaar van haar carrière aan bureauzijde verscheidende A-merken binnen de lifestyle en fashion industrie geholpen met uiteenlopende communicatievraagstukken. In 2016 vervolgde ze haar carrière aan klantzijde. Voordat ze bij Polestar begon, was Liselotte brand manager bij Made.com.
‘De vastbeslotenheid van Polestar om mobiliteit in een rap tempo te verduurzamen, zonder concessies te doen op design en performance, is voelbaar in elke vezel van het bedrijf. Ik kijk er naar uit om door middel van transparante storytelling en exclusieve merkbeleving het unieke verhaal van Polestar te vertellen en op deze manier bij te dragen aan deze missie’, aldus Van de Lustgraaf.
‘In 2019 hebben wij ons merk met succes geïntroduceerd. Inmiddels rijden er 7.879 Polestars op de Nederlandse wegen en met de recente lancering van Polestar 3 en later dit jaar de Polestar 4, bouwen we ons merk en het productaanbod verder uit. We zijn daarom heel blij dat Liselotte ons team komt versterken’, aldus Valéry Gresnigt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing