Equinix benoemt Adam Berlew tot CMO
- B2b
- 3 okt 2023 @ 07:40
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 okt 2023 @ 07:40
- Michiel van Zaane
Leverancier van digitale infrastructuur Equinix benoemt Adam Berlew als nieuwe CMO. Berlew was eerder van 2012 tot 2015 al Vice President of Global Marketing bij het bedrijf.
Berlew wordt lid van het Customer and Revenue (CRO) leadershipteam van Equinix en is verantwoordelijk voor het stimuleren van klantenwerving en omzetgroei. ‘We zijn zeer verheugd om Adam terug te verwelkomen bij Equinix en hem als CMO toe te voegen aan ons managementteam’, zegt Peter Van Camp, Executive Chairman en interim Chief Revenue Officer van Equinix. ‘Als gepassioneerd leider met veel ervaring en diepgaande kennis van technologie, cloud en marktdynamiek, gaat Adam ons merk en onze marketingorganisatie van wereldklasse naar nieuwe hoogten leiden. Zeker nu digitale transformatie een ongekende drijvende kracht blijft achter economische groei.’
Berlew was eerder Head of Global Digital, Enterprise, Economy and Platform Marketing bij Atlassian. Daarvoor was hij Executive Director of Cloud AI Strategy, Operations and Global Enterprise Demand Marketing bij Google, waar hij ook adviseur was voor Capital G, het onafhankelijke groeifonds van Alphabet. Berlew heeft het grootste deel van zijn carrière gewerkt voor toonaangevende technologiebedrijven, waaronder Broadcom en Dell, en begon zijn carrière bij Boston Consulting Group, waar hij zich richtte op markt- en bedrijfsstrategie voor de technologie- en telecommunicatiesector.
‘Equinix legt sterk de nadruk op het begrijpen van en voldoen aan de behoeften van de klant’, volgens Berlew. ‘Deze klantgerichte aanpak - in combinatie met het merk, het leiderschap in de sector en de wereldwijde voetafdruk van het bedrijf - biedt enorme mogelijkheden om marketingstrategieën te creëren en uit te voeren die waarde toevoegen. Ik ben verheugd om terug te keren naar een bedrijf dat zich onvermoeibaar inzet voor voortdurende innovatie en snelle expansie, en ik kijk uit naar de mogelijkheid om initiatieven met een grote impact te leiden en bij te dragen aan de groeicurve van het bedrijf.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

