Hopscotch Tourism Netherlands lanceert in Amsterdam

- B2b
- 15 jan 2025 @ 09:59
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 jan 2025 @ 09:59
- Kel Koenen
USP Marketing PR en Interface Tourism Netherlands gaan samen verder als Hopscotch Tourism Netherlands. Onder de vlag van de Hopscotch Groupe vormt het nieuwe bureau een combinatie van expertise in destination marketing, public relations, communicatiestrategieën en eventmanagement.
Met deze fusie wordt een nieuwe standaard gezet in het verbinden van merken met reizigers door middel van strategische campagnes en impactvolle verhalen. De oprichting van Hopscotch Tourism Netherlands volgt een jaar na de overname van een meerderheidsbelang in Interface Tourism door de Hopscotch Groupe. Deze ontwikkeling sluit aan bij de ambitie van Hopscotch Groupe om een belangrijke hub in Amsterdam te vestigen, gericht op de Benelux-markt.
Jeannette Spits, voormalig CEO van USP Marketing PR, is benoemd tot CEO van Hopscotch Tourism Netherlands. Zij wordt ondersteund door Mijke de Jong als Operational Director, Alexandra Vervoort als Commercial Director en Ninette Neuteboom als Communications Director. Spits noemt de fusie ‘een bijzondere nieuwe fase’ en benadrukt dat het samengaan de lokale expertise combineert met een internationaal netwerk.
Volgens De Jong biedt de samenwerking een ‘perfecte match’ van ervaring en creativiteit binnen de industrie. ‘Onder de vlag van Hopscotch Tourism vergroten we onze capaciteiten en blijven we ons richten op het ontwikkelen van onvergetelijke toeristische ervaringen’, zegt De Jong.
Hopscotch Tourism Netherlands maakt gebruik van de internationale expertise van de Hopscotch Groupe, die onder andere merken zoals Danone, Air France en LVMH heeft ondersteund. De combinatie van wereldwijde trendanalyses en lokale marktkennis biedt klanten een concurrentievoordeel in de dynamische toerismesector.
De Hopscotch Groupe heeft meer dan 40 kantoren wereldwijd en voert geïntegreerde campagnes uit in ruim 60 landen. De focus op data-analyse stelt het bedrijf in staat snel in te spelen op veranderende marktdynamieken. De Nederlandse tak vertegenwoordigt onder andere luchtvaartmaatschappijen als Emirates en PLAY Airlines, en bestemmingen zoals Costa Rica, Peru en Dubai.
Foto (vlnr): Ninette Neuteboom, Alexandra Vervoort, Jeannette Spits en Mijke de Jong
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een...
- De marketingtransfers van week 4, 2025
- Kwart eeuw innovatie en impact in marketing
- Marketeers worstelen met adoptie GenAI: Angst of FOMO?
- Taalklasse: methode voor betere taalvaardigheid in het onderwijs
- Eerste keynotespreker Nima Marketing Day 2025 bekend: Sydney...
Laatste Nieuws
- CMcom introduceert Halo de volgende... 07-02-2025
- De marketingtransfers van week 5, 202507-02-2025
- Eerste keynotespreker Nima Marketing... 06-02-2025
- PIM Trendrapport 2025: Hoe merken... 31-01-2025
- De marketingtransfers van week 4, 202531-01-2025
- Marketeers worstelen met adoptie... 30-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day