3MO breidt mediaconsultancy uit met digitale media review

3MO breidt mediaconsultancy uit met digitale media review
  • B2b
  • 12 feb 2025 @ 20:56
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanaf februari 2025 biedt 3MO een vernieuwde en voor Nederland unieke T-shaped mediaconsultancy-oplossing. Het mediaconsultancybureau bundelt hiervoor de krachten met digitale media-expert Martijn Oenema en media-auditor Joris Stam (Stam Media Consultancy). De samenwerking speelt in op de groeiende complexiteit van mediaplanning en -inkoop en de behoefte aan onafhankelijke en transparante inzichten.

De versplintering van mediaconsumptie en -budgetten stelt adverteerders voor nieuwe uitdagingen. Effectieve mediaplanning vereist een strategische combinatie van verschillende kanalen, terwijl de toenemende rol van technologie en geavanceerde meetmethoden inzicht in media-impressies en effectiviteit bemoeilijkt. 3MO wil adverteerders helpen om grip te houden op hun mediainspanningen en maximale impact te realiseren.

Joris Stam en 3MO werkten al samen op het gebied van media pitches en media reviews, en deze samenwerking wordt nu verder geïntensiveerd. Met de komst van Martijn Oenema breidt 3MO de expertise uit naar digitale media-inzet en -optimalisatie. Dit leidt tot een nieuwe verdiepingsslag in de 3MO Media Review met de toevoeging van een Digitale Media Review. Deze duikt diep in de systemen van adverteerders om inzicht te geven in de opzet en effectiviteit van digitale media-activiteiten. Op basis van objectieve analyses kunnen adverteerders de volwassenheid van hun digitale media-operatie vaststellen en verbeterpunten identificeren. Oenema: ‘Ik heb 3MO door de jaren heen leren kennen als een onafhankelijke en deskundige partij. Ik kijk ernaar uit om samen te werken en mijn expertise in te zetten om de impact van digitale media voor klanten te vergroten.’ Ook Joris Stam ziet de samenwerking als een logische stap. ‘Onze samenwerking op het gebied van media pitches en reviews was al succesvol. Met Martijn’s expertise in digitale media kunnen we adverteerders nu nog beter ondersteunen met een compleet en grondig advies.’

De kracht van de samenwerking ligt in de combinatie van expertise op het gebied van mediaplanning, media-inkoop, digitale media en tech & tooling, zonder gebonden te zijn aan mediapartijen of bureaus. Dit stelt 3MO in staat om volledig onafhankelijk advies te geven, met betrouwbare en transparante inzichten die direct vertaald kunnen worden naar concrete actiepunten. Huib Bouma en Ivonne Boumeester, partners van 3MO, zijn enthousiast over de samenwerking. ‘We zijn erg blij met de intensievere samenwerking met Joris en de komst van Martijn. Beiden passen perfect bij 3MO: nuchter en onafhankelijk, met een opbouwende aanpak. Hun expertise op het gebied van media-inkoop en digitale media en tooling stelt ons in staat om nog meer waarde te bieden aan onze klanten.’

Foto (vlnr): Huib Bouma, Martijn Oenema, Joris Stam en Ivonne Boumeester

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken