Biografie Koen van Beurden (Tilburg, 1979) studeerde International Business en Commerciële Economie waarvoor hij zijn eerste stap in het buitenland zet (Barcelona). Bij terugkomst rondt hij in 2006 ook een masterstudie af aan de Universiteit van Tilburg: Bedrijfseconomie, richting Service- en Retailmarketing. Zijn passie voor klanten en klantgedrag, marketing en communicatie heeft hij sindsdien gevoed door diverse commerciële en marketingfuncties bij onder meer ABN Amro, Brunel, Sodexho, Boots en Kring-apotheek. In 2012 besluit hij zijn opgedane kennis en ervaring als freelance marketeer aan te bieden aangezien er veel behoefte is aan marketingoplossingen op het snijvlak van merk, commercie en maatschappij.
Hij combineert zijn achtergrond en voorliefde voor sport met diverse functies als sportmarketeer voor onder meer NAC Breda en Stichting Vuelta West-Brabant. Momenteel is hij woonachtig in Breda waar hij met zijn bureau Merk ZUID helpt om bij partners groei en plezier te creëren vanuit authentieke merkcreatie.
Twitter: @KoenVanBeurden