BNP Paribas OBAM kiest Mensch
- Bureaus
- 23 mrt 2016 @ 08:57
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Pitches
- 23 mrt 2016 @ 08:57
- Redactie MarketingTribune
Na een korte pitch heeft OBAM Mensch aangesteld als het nieuwe bureau. OBAM (opgericht in 1936) is een actief beleggingsfonds dat wereldwijd opereert en onderdeel is van BNP Paribas Investment Partners.
Aan Mensch is gevraagd een integrale campagne te ontwikkelen om het actieve beleggingsfonds weer op de kaart te zetten bij met name particuliere beleggers. De eerste resultaten hiervan zullen eind april zichtbaar zijn.
OBAM heeft een vermogen onder beheer van ruim 1 miljard euro en belegt dat actief in ca. 65 aandelenfondsen. Na de crisis van 2008 heeft OBAM zich goed hersteld, met een zeer positief rendement over de laatste jaren; 2015 kende na aftrek van kosten een rendement van 17,08%.
Aldert Veldhuisen van BNP Paribas: ‘We hadden direct een klik met Mensch. Vanuit een brede ervaring legden ze een verfrissende aanpak aan de dag.’
Jack de Graaff van Mensch (header foto): ‘We zijn er trots op om als piepjong bureau voor dit bijna 80 jaar oude beleggingsfonds aan de slag te mogen gaan.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vier keer goud bij Esprix Awards 202515-05-2025
- Interne communicatie kan wel wat... 15-05-2025
- ASN Bank lanceert nieuwe merkstijl15-05-2025
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management