Stéphanie Smit managing partner M2Media

Stéphanie Smit managing partner M2Media
  • Bureaus
  • 6 nov 2018 @ 11:59
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • OnderzoekPersonaliaMediabureauZakelijk

Stéphanie Smit is de nieuwe managing partner van M2Media. Zij neemt de managementtaken over van Nico Hilhorst. Hij gaat zich focussen op klantvraagstukken en de marketing van moederbedrijf Candid Group.

Stéphanie Smit (1981) begon in 2005 bij M2Media in de rol van media-executive en nu, dertien jaar later, wordt zij óók op papier de aanvoerder van onze club.

'Want in de praktijk was ze dit al jaren', zegt Hilhorst. 'Dat geeft ons een heel goed gevoel omdat we weten dat zowel onze mensen, onze partners als onze klanten bij haar in goede handen zijn. Niet voor niets is zij al zeven jaar onze Client Service Director en lid van het managementteam. Wij zijn hier dan ook heel trots op en wensen Stéphanie alle succes in haar nieuwe rol.'

Verhuizing M2Media

M2Media gaat ook verhuizen. Begin 2019 betrekt het bureau samen met Candid Group één pand in Amsterdam Noord, aan het IJ. Hilhorst: 'Het werken vanuit één locatie biedt zowel onze klanten als onszelf voordelen in schaalgrootte en ons dienstenaanbod. Een bijkomende reden is dat de media- en communicatie-talentpool in Amsterdam groter en kwalitatiever is, en beter aansluit bij onze groei-ambities.'

Stéphanie Smit: 'Mijn drive? Elke dag het beste uit mezelf en uit anderen halen. Zodat klanten heel erg tevreden zijn en blijven. Daarom zoek ik de vraag achter de vraag. Met de focus op de cultuur van onze klanten. En op hun resultaten natuurlijk. Dat vind ik te gek. Hoe het nóg leuker wordt? Door alles te doen met een lach - het liefst heel veel en hard.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken