Welke supermarkt heeft de beste voorjaars-commercial?

  • Bureaus
  • 12 apr 2019 @ 18:10
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ConsumentenMerkenCommercialsCampagnesReclame

Welke supermarkt heeft de beste voorjaars- of Paas-commercial? Het publiek kan zich uitspreken via Commercial Review, het platform waar consumenten hun oordeel kunnen geven over campagnes.

Waarom commercials bekijken die niet relevant zijn voor je? Dat is de gedachte achter het platform CommercialReview.nl. Enkele maanden geleden kwam de toen net gestarte oprichter Ruben Balfoort aan het woord in een MT-interview.

Commercial Review wil bedrijven helpen om commercials op basis van data zo relevant mogelijk te maken: waarom zou je marketingbudget verspillen aan het tonen van jouw boodschap en merk aan personen waarvoor dit geen enkele relevantie heeft? Dat is voor het bedrijf en de kijker verspilde tijd en moeite en wekt ergernissen.

Commercials testen

Het platform is bedoeld om concepten en commercials te testen bij de doelgroep om zo te weten te komen waar, wanneer, met welke boodschap en aan welke doelgroep een organisatie zijn commercial moet gaan tonen. Circa vier maanden geleden draaide Commercial Review de eerste tests en inmiddels is de site klaar voor het echte werk.

Met een volledig vernieuwde website en Pieter Meinema aan boord als technische man, wil het platform nu starten met een voorjaarscommercial-competitie: welke supermarkt heeft de beste voorjaars- of Paascommercial? Consumenten die meedoen aan de beoordelingen maken kans op waardebonnen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken