Ride aan de slag voor Honor

Ride aan de slag voor Honor
  • Bureaus
  • 8 mei 2019 @ 12:09
  • 16810 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileContentSocial media

Honor, het jongere zusje van Huawei en nieuw op de Nederlandse markt, kiest voor reclamebureau Ride. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de social content van het smartphonemerk.

Honor omschrijft zichzelf als de smartphone voor generatie Z; digital natives die opgegroeid zijn met internet en continu omring zijn geweest door meerdere beeldschermen. Een generatie die een gemiddelde aandachtsspanne van slechts acht seconden heeft.

'Ondanks de korte aandacht is generatie Z wel ontvankelijk voor reclame als het authentiek voelt, een hoog 'fun'-gehalte heeft of écht spectaculair is', aldus Pim de Graaff, creative director bij Ride

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken