Ride aan de slag voor Honor

  • Bureaus
  • 8 mei 2019 @ 12:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileContentSocial media

Honor, het jongere zusje van Huawei en nieuw op de Nederlandse markt, kiest voor reclamebureau Ride. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de social content van het smartphonemerk.

Honor omschrijft zichzelf als de smartphone voor generatie Z; digital natives die opgegroeid zijn met internet en continu omring zijn geweest door meerdere beeldschermen. Een generatie die een gemiddelde aandachtsspanne van slechts acht seconden heeft.

'Ondanks de korte aandacht is generatie Z wel ontvankelijk voor reclame als het authentiek voelt, een hoog 'fun'-gehalte heeft of écht spectaculair is', aldus Pim de Graaff, creative director bij Ride

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken