Kanzi viert vijf minuten vakantie

Kanzi viert vijf minuten vakantie
  • Bureaus
  • 15 okt 2019 @ 09:28
  • 15050 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

Appelmerk Kanzi viert het begin van de herfst, oftewel de aftrap van het appeloogstseizoen, met de lancering van het nummer 'Vijf minuten vakantie'.

Het nummer is geproduceerd door de muzikanten Edgar Burgos (Trafassi), Dolf Tevreden (Dutch Rhythm Steel & Show Band) en Holiday Boys. Het idee komt van reclamebureau Natwerk. Ook is er een videoclip (zie onder), waarin levenskunstenaar Job Reuten samen met de creatieven van Natwerk de hoofdrol speelt.

Het tropische feestgeluid en de herkenbare Caribische steeldrum-sound moeten de luisteraar een vakantiegevoel bezorgen. De grotere campagne genaamd 'Seduce life, take five', tevens ontwikkeld door Natwerk, is begin oktober van start gegaan.

Helen Schoots, brand manager bij FruitMasters (waar Kanzi onder valt), laat weten: 'We hebben Natwerk gevraagd om een vrolijke campagne voor ons te maken. Zij kwamen gelijk met het idee dat een Kanzi-appel je voor vijf minuten uit de dagelijkse sleur haalt. En vanaf dat moment was het eigenlijk een heel lekkere één plus één.

Het nummer is onder meer te horen via radiocommercials en wordt doorvertaald naar een muzikaal soundlogo.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken