Stefan Apswoude aan de slag bij Fitzroy
- Bureaus
- 18 nov 2019 @ 14:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 18 nov 2019 @ 14:44
- Lucas Boon
Reclamebureau Fitzroy uit Amsterdam heeft Stefan Apswoude aangesteld als creatief. Apswoude is onder meer bekend van de veelbekroonde Knalplanga-campagne.
Apswoude deed werkervaring op bij onder meer Roorda, Being There en TBWA\Neboko. Bij eerstgenoemd bureau ontwikkelde hij voor de Rijksoverheid (mede) de Knalplanga-campagne met influencer Donnie in de hoofdrol. Apswoude studeerde aan de Willem de Kooning Academie en is bovendien meermaals genomineerd voor de Gouden Zaag.
Fitzroy spreekt op LinkedIn van 'een bijzonder talent'. 'Superblij!!', voegt eigenaar Jur Baart toe.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes