Stefan Apswoude aan de slag bij Fitzroy

Stefan Apswoude aan de slag bij Fitzroy
  • Bureaus
  • 18 nov 2019 @ 14:44
  • 9780 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Reclamebureau Fitzroy uit Amsterdam heeft Stefan Apswoude aangesteld als creatief. Apswoude is onder meer bekend van de veelbekroonde Knalplanga-campagne.

Apswoude deed werkervaring op bij onder meer Roorda, Being There en TBWA\Neboko. Bij eerstgenoemd bureau ontwikkelde hij voor de Rijksoverheid (mede) de Knalplanga-campagne met influencer Donnie in de hoofdrol. Apswoude studeerde aan de Willem de Kooning Academie en is bovendien meermaals genomineerd voor de Gouden Zaag.

Fitzroy spreekt op LinkedIn van 'een bijzonder talent'. 'Superblij!!', voegt eigenaar Jur Baart toe.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken