FNV: vakbondsleden openen hun deuren
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 10:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 18 mei 2020 @ 10:48
- Lucas Boon
Nederland gaat weer open, maar hoe werkt de anderhalve-meter-economie in de praktijk? In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Brandstof360, geeft de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) antwoord op die vraag.
In de tv-commercial (zie onder) zien we vakbondsleden uit verschillende beroepsgroepen die worstelen met vragen over veilig werken en hun inkomen. Ze open letterlijk hun deuren om weer naar buiten te gaan: aan het werk.
'Herkenbaar voor iedereen dus. Want de toekomst is onzeker. Wij weten als geen ander met welke problemen werkend Nederland te maken heeft. Bovendien heeft de FNV op dit vlak een legitieme claim: wij kunnen écht helpen. Sluit je dus aan', aldus de FNV.
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Brandstof360 in samenwerking met Calamity Jane, wordt uitgerold op tv, radio en online. De spot is ingesproken door Kitty Jong, vice-voorzitter van de FNV.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

