KFC kiest voor Mindshare Greenhouse
- Bureaus
- 6 mei 2020 @ 10:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PitchesKlanten
- 6 mei 2020 @ 10:39
- Lucas Boon
Mediabureau Mindshare Greenhouse heeft na een pitchtraject het media-account van fastfoodketen KFC Nederland gewonnen.
Het pitchtraject vond deels plaats gedurende de lockdown, waardoor de finale-presentatie van Mindshare Greehouse vanuit huis gedaan werd. De samenwerking start in de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Uitbreiding naar België en de Nordics zal daarop volgen, aldus het mediabureau.
Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe, zegt: 'We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-commerce, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse op het gebied van mediastrategie, planning en distributie kunnen we samen deze groeiambities waarmaken.'
Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland, voegt toe: 'KFC is niet alleen een merk met ambitie, maar wordt ook gedreven door oprechte culturele relevantie. Binnen het nieuwe partnerschap zullen wij KFC ook gaan helpen bij het versnellen van zijn business transformatie. Dat is natuurlijk een mooi bewijs dat onze visie op 'brand to demand communicatie-uitdagingen' relevanter is dan ooit.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

