KFC kiest voor Mindshare Greenhouse

KFC kiest voor Mindshare Greenhouse
  • Bureaus
  • 6 mei 2020 @ 10:39
  • 17382 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesKlanten

Mediabureau Mindshare Greenhouse heeft na een pitchtraject het media-account van fastfoodketen KFC Nederland gewonnen.

Het pitchtraject vond deels plaats gedurende de lockdown, waardoor de finale-presentatie van Mindshare Greehouse vanuit huis gedaan werd. De samenwerking start in de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Uitbreiding naar België en de Nordics zal daarop volgen, aldus het mediabureau.

Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe, zegt: 'We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-commerce, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse op het gebied van mediastrategie, planning en distributie kunnen we samen deze groeiambities waarmaken.'

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland, voegt toe: 'KFC is niet alleen een merk met ambitie, maar wordt ook gedreven door oprechte culturele relevantie. Binnen het nieuwe partnerschap zullen wij KFC ook gaan helpen bij het versnellen van zijn business transformatie. Dat is natuurlijk een mooi bewijs dat onze visie op 'brand to demand communicatie-uitdagingen' relevanter is dan ooit.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken