Zwitsal en Concertgebouworkest lanceren slaapliedjes-reeks

Zwitsal en Concertgebouworkest lanceren slaapliedjes-reeks
  • Bureaus
  • 13 jul 2020 @ 11:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentRetailSponsoring

Zwitsal (leverancier van babyverzorgingsproducten) lanceert een reeks internationale slaapliedjes, uitgevoerd door musici van het Concertgebouworkest. 'Want ook de allerkleinsten verdienen het allerhoogste niveau.'

In ‘Ssst... lekker slapen Concertreeks’ wordt de aandacht gevestigd op het bedritueel met behulp van slaapliedjes. Door samen met je kind naar muziek te luisteren creëer je kleine geluksmomentjes om voor altijd te koesteren, zo stelt Zwitsal (onderdeel van Unilever). De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Boomerang, Mindshare en Greenhouse. Uiteindelijk doel is om de producten van Zwitsal onder de aandacht te brengen.

De slaapliedjes komen uit verschillende delen van de wereld. In ieder liedje wordt ingezoomd op één instrument bespeeld door een musicus van het Concertgebouworkest, begeleid door orkestpianist Jeroen Bal.

Sanne Hunfeld, tweede viool bij het Concertgebouworkest, zegt: 'Ik kwam in aanraking met het liedje 'Maantje tuurt', en sindsdien zing ik het vaak voor mijn kinderen. Iedere muzikale ontwikkeling begint met het horen en zingen van liedjes. Het is iets elementairs en universeels en in hun eenvoud zijn wiegeliedjes heel compleet.'

De slaapliedjes zijn online te beluisteren via Spotify, YouTube en Google Assistant. Luister hieronder naar Le Vieux Chalet door fluitiste Julie Moulin:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken